Jouw community
Welkom bij "Jouw community" ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vraagen of informatie over onze producten, bezoek de categorieën "Mobiel", "Internet & TV", "Smart Home" of "Fun" om een antwoord te krijgen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Advies : Herroepingsrecht ?

Beste, 

op 04/05 heb ik een abonnementsaanpassing + nieuw toestel besteld. Tot op heden heb ik nog geen trackingcode of enige email gekregen hieromtrent. Reeds meermaals naar 5000 gebeld, die op hun beurt de bestelling met prior gingen behandelen. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb alle begrip voor enige vertraging gezien de situatie maar +14 dagen is wat overdreven vind ik. Daarom heb ik me voorgenomen, indien ik de komende dagen geen sluitend antwoord krijg, mijn bestelling te annuleren. Is dit een mogelijkheid of is het herroepingsrecht enkel van toepassing als er effectief al iets geleverd is? (Bijgevolg zou het dan ook voor zich spreken dat ik van provider verander gezien ik dit geen service vind naar een jarenlange trouwe klant) Kan ik telefonisch mijn abonnement opzeggen of moet ik hiervoor naar een retail punt? 
alvast bedankt voor uw deskundig advies. 
mvg,

Filip

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Ervaren verkenner

Pff

je maakt me bang

Heb ook toestel met abbonnement besteld maar heb wel al een mailtje gekregen van bpost. Hoop dat ik het toestel zal krijgen ik ben 14jaar en voor mij gaat het om een grote som!

Je kan ook beter een facebook berichtsturen naar orange!

Mvg Wout

 

0 pluimen
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste, @FilipVL 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-voorwaarden

-> Algemene voorwaarden herroepingsrecht

Hier zullen de meeste van uw vragen een antwoord vinden. Verder kan ik enkel toevoegen dat het zeer jammer zou zijn mocht u van operator veranderen omwille van deze redenen aangezien het enorm moeilijke tijden zijn. 


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

@TomB 

Beste,

Kan u eens kijken in het systeem waar mijn pakketje is? Mijn vader heeft de track and trace mail verwijderd!

0 pluimen
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Ik werk in een Orange shop en spendeer mijn vrije tijd vaak op de Tribe om eventuele zaken toe te lichten. Ik heb geen inzicht inzake online aankopen.

Dus hierbij kan ik niet helpen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Highlighted
Ervaren verkenner

ah oke bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen