annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al 15jaar klant😅

Topic gestart op: 27-01-20 11h52

Antwoorden: 23 antwoorden

Anthonydelaere
Aspirant verkenner

Al 15jaar klant😅

Al 15 jaar klant en nu pas deze comunitie gevonden handig al deze tip al eventjes vlug een paar topix overlopen hoe zeggen ze dit samen staan we sterk 💪 voor een sterk merk bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar helpen 

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Superbonbon
Ervaren genezer

Ik denk dat er een gratis nummer is dat je een sms kunt sturen om je loyaliteit op Orange te bevestigen. Ik deed dit in de FR versie van de Orange website en het werkte. Ik moest LOYAL naar 8790 sturen. Ik weet niet of het hetzelfde is voor de NL website ...

Alper9000
Ervaren verkenner

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

 

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

 

Greets 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Alper9000  schreef:

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

 

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

 

Greets 


Gewoon leuk om te weten, toch?😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Heel fijn dat je de weg dan toch hebt gevonden @Anthonydelaere . Ontdek zeker hoe het allemazal werkt hier en moest je vragen hebben stel zeker geen enkel probleem. Moest je al bepaalde onderwerpen willen weten zoek ze eens door met de handige zoekfunctie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anthonydelaere 

Dat je hier niet veel vroeger terecht bent gekomen is heel normaal hoor: je bent reeds 15 jaar klant maar Tribe blaast momenteel pas zijn tweede kaarsje uit ...😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen