annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al enkele dagen onstabiel wifi netwerk

Topic gestart op: 08-12-19 20h39

Antwoorden: 17 antwoorden

The_Mayor44
Gewaardeerd verkenner

Al enkele dagen onstabiel wifi netwerk

Al enkele dagen gaat mijn WIFI van zogezegd 400 mbs (mja toch wel) naar 26 en dan meestal blijft het schommelen tussen 10 en 50 mbs. Telkens ik opnieuw verbinding maak schiet ie terug omhoog naar 450+ mbs.

Dat was probleem 1

Probleem 2 is dat mijn ethernet internet nu al 2 dagen op rij niet hoger dan 2 mbs dld speed. Modem heb ik uiteraard al enkele malen opgestart.

Naamloos.jpgNaamloos2.jpg

Labels (3)
17 ANTWOORDEN 17
NelsonM
Orange-werknemer

Al enkele dagen gaat mijn WIFI van zogezegd 400 mbs (mja toch wel) naar 26 en dan meestal blijft het schommelen tussen 10 en 50 mbs. Telkens ik opnieuw verbinding maak schiet ie terug omhoog naar 450+ mbs.

Dat was probleem 1

Probleem 2 is dat mijn ethernet internet nu al 2 dagen op rij niet hoger dan 2 mbs dld speed. Modem heb ik uiteraard al enkele malen opgestart.

Naamloos.jpgNaamloos2.jpg

Hallo @The_Mayor44,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delenJ

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
strumyk555
Aspirant verkenner

Ik heb dat ook

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@strumyk555  schreef:

Ik heb dat ook

 


Wat heb je ook? Die download van 400 Mbs via WiFi of de trage download via kabel?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
The_Mayor44
Gewaardeerd verkenner

Heb net nog eens speedtest gedaan. Nu is het 180 mbs en 19.8 upload via ethernet. Na middernacht lijkt het ok te zijn. Enige verklaring?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen