annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App voor dit platform

Topic gestart op: 24-01-18 17h37

Antwoorden: 10 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

App voor dit platform

OPGELOST

Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen.
Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
aangespoelde
Gewaardeerd verkenner

Het lijkt mij het meest logisch als je op jouw pagina van Orange zit dat je dan ook gewoon kan doorklikken indien je met een vraag zit. (omdat iets onduidelijk is even vlug naar de vragen/oplossingen op de Tribe)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
alain_c
Ervaren verkenner

om dit forum in een App te plaatsen zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk zal het niet zo overzichtelijk zijn als op PC.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik weet dat dit al een jaar oud is, maar de oplossing voor dit probleem is reeds elders in dit forum behandeld: maak Tribe compatibel met Tapatalk en het is in orde. Volledig gebruiksgemak en leesgemak vanop de smartfoon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hallo!

Nu kan je Tribe inderdaad nergens terug vinden maar dat is normaal, we zijn nog in pre-launch. Smiley Knipoog Na de officiële launch zal je natuurlijk links op onze website en op de app My Orange vinden.

Er is  geen specifieke app voorzien.

Tip: als je vlugger naar Tribe wil via je smartphone, kan je altijd een snelkoppeling op je scherm toevoegen. Weet je hoe je dat kan doen?

Candice

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Dat jullie geen App maken voor de Tribe snap ik compleet.
Maar als telecomprovidor zou het toch mogelijk moeten zijn dit forum veel gebruiksvriendelijker te maken voor mobiele telefoons want zoals het nu gaat is het toch te stroef om goed te zijn.
Leden met de meeste pluimen