annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge cloud

Topic gestart op: 27-11-19 22h28

Antwoorden: 9 antwoorden

ShauniD
Gewaardeerd verkenner

Badge cloud

Hoe werkt de badge cloud?

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Vicky1
Ervaren verkenner

Je moet wel veel geduld hebben voor de badge de krijgen ik wacht en 3 weken maar da zal wel in orde komen he wou het jouw gewoon zeggen 

Movieman
Aspirant genezer

Er zijn zelfs Orange thank you badges bij die ik al een 17 maand moest hebben maar nog altijd niet aangepast zijn niettegenstaande al meermaals contact opgenomen. Men erkend dat ik er recht op heb maar jawel door een fout in het programma bla,bla, bla. Dus nog steeds in blijde 🤰

Noepseke
Veteraan verkenner

amaai dat is lang Smiley Verrast

Hopelijk komt er snel verandering in.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Je bent niet de enige die dat hoopt ... Ik denk dat intussen heel de Tribe wel een of andere badge verdient heeft waar we zitten op te wachten ...

En wat dat "incident" met het badge systeem betreft ... Dit is alles wat we weten, dat er een "incident" is,  over de aard ervan of de termijnen vooropgesteld om het op te lossen ... doodse stilte ...Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Je gegevens veiligstellen? Gebruik jouw gratis Orange Cloud-ruimte om deze badge te verdienen.
Activeer de Orange Cloud via cloud.orange.be.

Andere info over allemaal de badges kan u vinden via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies <-

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen