annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bij Orange ook zoiets als Yello-tv bij Telenet?

Topic gestart op: 16-10-19 19h25

Antwoorden: 8 antwoorden

JohanD
Gewaardeerd verkenner

Bij Orange ook zoiets als Yello-tv bij Telenet?

Mijn partner zou wensen overstappen naar Orange voor het volledige pakket (vaste tel, gsm, internet en digitale TV).

Hij is nu momenteel klant bij Telenet en daar maakt hij regelmatig gebruik van hun app yello-tv om toch op de baan of op reis wat tv te kunnen kijken en eventueel de digicorder te programmeren/raadplegen.

Bestaat zoiets gelijkaardigs bij Orange?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @JohanD

 

Onze Orange app, werkt inderdaad hetzelfde, beperkter.
Thans zijn er verschillende manieren om nog TV te kijken: https://stievie.be/ 😉

 

Zonnegroet

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@JohanD  ik heb hier al eens een post over gedaan als suggestie bij Orange. Maar blijkbaar komt er nog niks uit de bus hier over. Zou zeggen maak hier ook een suggestie van want hoe meer mensen misschien meer kans.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JohanD
Gewaardeerd verkenner


@patrick2
Hoe maak ik een suggestie hiervan?

Zou dit alleszins graag hebben zoals ik bij t€l€n€t heb op de laptop via yelotv.be/yeloplay.be (kleine correctie dus op mijn oorspronkelijke post! is NIET de bedoeling via dat petieterig schermke van smartphone noch tablet maar WEL via mijn XXL laptopscherm → beperkingen zicht)

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JohanD 

Je maakt een suggestie door een nieuwe thread te starten in de gepaste rubriek ("Love" => "TV" bvb) met als titel "Suggestie voor TV app" of iets in die aard. Daarin zet je dan uiteen wat uw wensen zijn, of beter gezegd, welke suggestie je hebt voor Orange om iets te maken of verbeteren.

EDIT: en in die suggestie even @Totem mentionen (zoals ik hier net gedaan heb) om de aandacht te trekken is ook nooit verkeerd. Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen