annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bye bye Tribe!

Topic gestart op: 12-09-18 16h38

Antwoorden: 13 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Bye bye Tribe!

Hallo iedereen! 🙂

Ik kan natuurlijk niet weggaan zonder een vaarwelbericht achter te laten! Ja, het is inderdaad vandaag de laatste dag van mijn missie hier bij Orange.

Het was mij een groot genoegen om deel te nemen aan de geboorte en lancering van onze community Tribe . Wees gerust, ik zal zeker terugkomen op de community om te kijken hoe het gaat. Blijf elkaar helpen, babbelen, plezier maken, voor elkaar zorgen. Kortom: wees gelukkig! 🙂

Maar ik verlaat jullie niet zonder er zeker van te zijn dat de community in uitstekende handen is. Naast @Totem  ken je normaal gezien al @AssiaA, onze topmoderator! Met haar , zullen @CelineR en @SimonV ervoor zorgen dat Tribe en de Tribers  het zeker goed doen! Heet ze een warm welkom!
Wat mij betreft, zeg ik jullie vaarwel et tot weerziens hier of elders!  
Candice

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
kellydebelder
Veteraan verkenner

Bedankt voor de vele tips en hulp. 🙂

RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

ga je euthanasie doen? Vaarwel is wel het einde van alles! Man Verdrietig

Cdt24801
Wijze
Wijze


@RafaelloBonito  schreef:

ga je euthanasie doen? Vaarwel is wel het einde van alles! Man Verdrietig


Niet moeilijk doen hé, CandiceV is franstalig, je hebt begrepen wat ze bedoelde en dat is het voornaamste.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

ik ben 4-talig , zodus ze moet maar 2-talig worden en gij niet agressief doen , kan heel gevaarlijk worden ! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen