annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coronavirus : sterkte !

Topic gestart op: 15-03-20 22h19

Antwoorden: 13 antwoorden

K_S
Veteraan verkenner

Coronavirus : sterkte !

OPGELOST

Even iets anders...

 

Aan alle Tribers veel steun tijdens heel het Corona gebeuren... dat jullie gezond mogen zijn net als jullie familie.... moest het wel zo zijn heel veel steun en hopelijk niet met een slechte afloop... ik 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Aletoeta
Veteraan verkenner

Idd als je zelf in de zorg zit ben je alvast beter op de hoogte in ieder geval veel beterschap aan je vriend en dochtertje 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
K_S
Veteraan verkenner

Dank u, hier id het een gewoon griepje maar worden wel gevraagd om 1 weekje binnen te blijven dus doen we dat... alleja mijn vriend is ziek en dochtertje is aant vechten tegen het ziek zijn maar komt  goed 😉 

Aletoeta
Veteraan verkenner

Klopt maar zeker weet je het nooit  ook ik heb de griep en moet 10dagen binnen blijven en testen doen ze niet alleen als je opgenomen word of het verplegend personeel dus zullen we het nooit weten of het gewoon een griepje was of toch het virus 

K_S
Veteraan verkenner

Ik sta zelf in de zorg maar ik maak me nog niet te veel zorgen als ik echt zag dat hij niet vooruit kon was ik met hem wel naar het ziekenhuis gereden 😉 veel beterschap in ieder geval

Aletoeta
Veteraan verkenner

Idd als je zelf in de zorg zit ben je alvast beter op de hoogte in ieder geval veel beterschap aan je vriend en dochtertje 

SamuelA
Gewaardeerd verkenner

Stay safe everyone!

Leden met de meeste pluimen