annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dag tribers

Topic gestart op: 21-03-20 15h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Gunther70
Ervaren verkenner

Dag tribers

OPGELOST

Ik Ben pas overgeschakeld van Proximus naar Orange. Ik hoop dat ik hier veel kan leren. Alle tips zijn welkom!

Groeten Gunther

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Sveke
Leidende verkenner

@Gunther70   welkom Gunther!  Als je een probleem hebt, kan je dit gerust melden op de tribe. Iedereen is hier zeer behulpzaam. Je kan ook via de zoekfunctie eventuele problemen/onderwerpen intypen. Zo krijg je alle items ivm dat onderwerp terug en vind je zo al een eventuele oplossing voor je probleem.  Veel plezier!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Gunther70 welkom bij de Tribe. Lees eens een beetje rond zou ik zeggen en moest je bepaalde onderwerpen zoeken gebruik zeker eens de zoekbalk. Veel plezier met het rond kijken en bij vragen kan je altijd stellen wij helpen graag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @Gunther70  Wat aanvullende lectuur om je te begeleiden https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Welkom-op-Tribe/td-p/78

Success

Josette
Wijze
Wijze

Welkom Gunther,

veel leesplezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunther70 welkom bij de Tribe. Lees eens een beetje rond zou ik zeggen en moest je bepaalde onderwerpen zoeken gebruik zeker eens de zoekbalk. Veel plezier met het rond kijken en bij vragen kan je altijd stellen wij helpen graag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sveke
Leidende verkenner

@Gunther70   welkom Gunther!  Als je een probleem hebt, kan je dit gerust melden op de tribe. Iedereen is hier zeer behulpzaam. Je kan ook via de zoekfunctie eventuele problemen/onderwerpen intypen. Zo krijg je alle items ivm dat onderwerp terug en vind je zo al een eventuele oplossing voor je probleem.  Veel plezier!

Leden met de meeste pluimen