annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De mobiele data is helemaal perfect

Topic gestart op: 26-10-19 17h07

Antwoorden: 13 antwoorden

Yassine120
Rekruut scout

De mobiele data is helemaal perfect

Ik vind het zeker goed

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

Over het algemeen mogen we niet klagen over het bereik van Orange. In de tijd dat Telenet nog samen met Mobistar op dezelfde masten zaten was het bereik heel slecht niet enkel mobistar maar ook voor telenet. Sinds de samenwerking ervan stop gezet is heeft Orange weer zijn eigen volledige mast tot hun beschikking. Hierdoor wordt het bereik ook weer vele malen groter en beter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Ik hoop dat die trend ook snel word verder gezet. Ik zit momenteel in Portugal 🇵🇹🇵🇹 en hier gaat het ✳️✳️5G✳️✳️ super netwerk van start... ✔️ Check

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Het 5G  zal nog even op zich laten wachten vrees ik maar ben wel eens benieuwd wie er als eerste de stap zet hier om die uitrol te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Ik ben alvast enthousiast... Ik heb hier in Portugal 🇵🇹 in een winkel de LG V50 thinQ kunnen testen op een fictief ✳️✳️5G✳️✳️ netwerk en geloof mij vrij.... Dat is gewoon onnoemelijk snel 🚄🚄🚄

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomRaemaekers 

Het is misschien wel supersnel die 5G, maar het is blijkbaar toch niet zo ongevaarlijk: je ziet het niet, je hoort het niet, je ruikt het niet, je proeft het niet en je voelt het niet (onmiddellijk), maar ... lees dit  maar eens.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen