annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim

Topic gestart op: 04-05-20 09h09

Antwoorden: 14 antwoorden

Fanatix
Gewaardeerd verkenner

E-sim

Is het al mogelijk een e-sim abonnement (of prepaid) af te sluiten zonder naar een orange shop te gaan?

en is het probleem met e-sim en de my orange app al opgelost?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Fanatix  op dit moment is het nog niet mogelijk om een E-sim online te bestellen. Ook werken de E-sim en de My Orange app niet samen daar gaat een update voor komen. 

@Cdt24801  ondertussen had ik de andere simkaart want heb de E-sim tijdelijk stop gezet. Het nadeel van de E-sim is dat deze best wel aan je batterij zit omdat er twee kaartjes draaien die actief zijn. Dat komt omdat je op het andere nummer calls kan ontvangen en dat doet wel iets. Moet je daar ook de Data bij gebruiken is het helemaal om zeep. Dus vandaar . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Aha, dus al bij al is die e-sim, waar zo hard om geroepen werd, toch niet zo een beste zaak ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  nee helemaal niet zelfs. Veel vergeten dat een tweede simkaart veel energieker is dan een enkele simkaart. Dus die kennis had ik al maar E-sim is nog iets meer. Dat zit echt in je toestel en gebruik daar je data van en ook oproepen ontvangen en dat doe je op de bestaande simkaart ook en hij slurpt je batterij leeg.  De gsm heeft met twee simkaarten zo ie zo meer reken kracht nodig dus tel uit je winst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Goed om weten. Ik heb er sowieso geen behoefte aan, maar nu ga ik beslist ook niet aanschaffen om eens  te testen of te spelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen