annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een eigen avatar gebruiken

Topic gestart op: 18-07-18 23h54

Antwoorden: 13 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Een eigen avatar gebruiken

OPGELOST

Hoi,

Ik zie in de profielen van de moderators dat zij een badge "Cheeeese" verdiend hebben door een eigen profielfoto te plaatsen.

Ik stel echter vast dat het voor ons, gewone leden, niet mogelijk is om zoiets te doen: wij kunnen enkel kiezen uit de lijst die ons voorgeschoteld wordt.Gefrustreerde smiley

Nu gaat het mij niet om die badge, maar wel om het feit dat wij geen eigen profielfoto kunnen uploaden. Om ongepaste foto's / tekeningen te vermijden volstaat het toch om de ingevoerde foto / tekening voorafgaandelijk te onderwerpen aan de goedkeuring van een moderator, waarom moet dat gewoonweg voor iedereen onmogelijk/verboden zijn?

Zou het tot de mogelijkheden behoren om ons dat in de toekomst mogelijk te laten?

Alvast bedankt Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Tussen ons gezegd en gezwegen, het is een kwestie van rank en je bent niet zover! 😉

Maar je bent er bijna!! Klaar om je glimlach te delen met de Tribe-stam? 😉

Groetjes
Candice

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

Et voilà, het is zover Smiley Vrolijk

Ik ben gepromoveerd en heb nu de mogelijkheid om een eigen avatar te gebruiken. Is bij deze reeds uitgevoerd Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Ah! Perfect! In het thema! 🙂

TomN
Orange-werknemer

Love the Avatar @Cdt24801, past helemaal bij de stam 😉

Leden met de meeste pluimen