annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur verhoogd?????

Topic gestart op: 24-01-20 16h25

Antwoorden: 12 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Factuur verhoogd?????

OPGELOST

Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?

Zelfs een verhoging v

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mik01
Leidende verkenner

Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.

Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.

Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.

Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Sanna1dt
Rekruut scout

Ik zou eerst naar de klantendienst bellen. Misschien is dit een vergissing, 

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.

Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.

Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.

Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Mik01 Fixed phone gaat over internet dacht ik

In My Orange kun je de facturen zien.  Per factuur kun je de globale factuur zien of de gedetailleerde factuur

Wat er in de mail toekomt is de globale factuur

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@Mik01 Fixed phone gaat over internet dacht ik

In My Orange kun je de facturen zien.  Per factuur kun je de globale factuur zien of de gedetailleerde factuur

Wat er in de mail toekomt is de globale factuur


Heel juist, en velen weten dat niet of staan er niet bij stil. En die gedetailleerde factuur kun je uiteraard downloaden vanuit uw klantenzone. Ook via de app op de foon.

Al was het maar om eens uw eigen gedrag na te gaan wat je de voorbije maand allemaal gedaan hebt. Echt alles staat erin, datum, uur en nummer van de bestemmeling van elke sms en elk foontje bvb ...

Opgelet, het dataverkeer staat er niet gedetailleerd in, daarvoor moet je in de historiek van uw browser gaan kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen