annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutcode 50 bij SMS

Topic gestart op: 07-08-19 16h05

Antwoorden: 4 antwoorden

PieterJan1
Aspirant verkenner

Foutcode 50 bij SMS

OPGELOST

Hallo, 

Ik kan geen SMS'en meer verzenden via mijn Motorola G5 plus en ik kan ook mijn mobiele data niet meer gebruiken. Ik heb het nummer van de berichten centrale gecheckt en dat klopt, ik ben ook al naar de lokale Orange winkel geweest maar daar konden ze mij ook niet verder helpen. Mijn abonnement, etc is in orde. Ik heb mijn smartphone al eens gereset, werkt ook niet. In een andere GSM werkt mijn SIM kaart ook niet en in ook in de 2de simkaart gleuf niet.

Ik kan ook niet meer bellen. SMS'en ontvangen lukt wel nog. 

Bij het verzenden krijg ik telkens de foutmelding: 'Kan bericht niet verzenden via SIM1, fout 50'

Iemand een oplossing? 

Groeten, 
PIeter-Jan

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@PieterJan1  schreef:

Bedankt Joery79 voor het antwoord.

Een nieuwe simkaart zal waarschijnlijk de enige optie zijn, maar het is vreemd dat mijn gsm de simkaart wel herkent en dat ik nog steeds SMS'en kan ontvangen.

 


Dat is inderdaad bizar, maar, zoals @Anonymous  reeds aanhaalde, vermits uw sim in een andere gsm net hetzelfde gedrag vertoont is er toch iets fout aan uw sim.

Je kunt de tegenovergestelde test eenvoudig uitvoeren: plaats eens de sim van iemand anders, wiens foon goed werkt, in uw toestel. Als uw toestel dan ook goed werkt (met die vreemde sim) moet ge niet meer twijfelen: uw sim is om zeep !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

@PieterJan1 

In een andere gsm werkt uw simkaart ook niet, waarschijnlijk simkaart defect. Beter een nieuwe vragen in de Orange winkel.

0 pluimen
PieterJan1
Aspirant verkenner

Bedankt Joery79 voor het antwoord.

Een nieuwe simkaart zal waarschijnlijk de enige optie zijn, maar het is vreemd dat mijn gsm de simkaart wel herkent en dat ik nog steeds SMS'en kan ontvangen.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@PieterJan1  schreef:

Bedankt Joery79 voor het antwoord.

Een nieuwe simkaart zal waarschijnlijk de enige optie zijn, maar het is vreemd dat mijn gsm de simkaart wel herkent en dat ik nog steeds SMS'en kan ontvangen.

 


Dat is inderdaad bizar, maar, zoals @Anonymous  reeds aanhaalde, vermits uw sim in een andere gsm net hetzelfde gedrag vertoont is er toch iets fout aan uw sim.

Je kunt de tegenovergestelde test eenvoudig uitvoeren: plaats eens de sim van iemand anders, wiens foon goed werkt, in uw toestel. Als uw toestel dan ook goed werkt (met die vreemde sim) moet ge niet meer twijfelen: uw sim is om zeep !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PieterJan1
Aspirant verkenner

Merci @Cdt24801 & @Anonymous 

Nieuwe simkaart it is

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen