annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GEEN prive berichten sturen !

Topic gestart op: 09-09-20 17h08

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

GEEN prive berichten sturen !

Beste Tribers en stamleden ,

Wij doen dringend een beroep op iedereen hier op de Tribe om geen privé berichten te sturen voor hulp. Het valt ons namelijk op dat vele een privé bericht sturen ( voor mij al de tweede keer deze week ) en dan om hulp vragen. Het is ons ook al opgevallen dat deze vragen perfect gepost kunnen worden en dat iedereen hier op kan antwoorden. Als we privé gaan sturen kunnen we beter ons email adres geven en op die manier mensen proberen te helpen dan heeft de Tribe geen enkele zin om te bestaan. 

Ik zal daarom ook de vraag die gesteld is per privé bericht plaatsen in het algemeen op de Tribe en zal daar geen antwoord op geven. Dat laat ik over aan de mede Tribers. Want dan had ik net zo goed kunnen antwoorden per privé bericht maar dat is niet de bedoeling.

De Sjamanen zijn geen medewerkers bij Orange. Het is een rang die we gehaald hebben door actief te zijn op de Tribe en mensen via de Tribe te helpen. 

Daarom doe ik nog eens een dringende oproep naar iedereen :

Stuur aub geen privé berichten om je probleem aan te halen voor een oplossing. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

goeiemorgen

Ik heb dit bij mij uitgeschakeld. Naar mij kan niemand prive sturen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

goeiemorgen

Ik heb dit bij mij uitgeschakeld. Naar mij kan niemand prive sturen.


Dat is natuurlijk ook een methode, en uw vrije keuze, maar in sommige gevallen is een PM wel een aangewezen tool. Ik persoonlijk vind dan  de methode van @Gregory efficienter, blokkeer zulke personen ipv totale blokkade.

Maar ik herhaal, dat is mijn mening en jij hebt vanzelfsprekend recht op de uwe.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ik antwoord dat ze het in de groep moeten posten. Als ze aandringen of niet begrijpen blokkeer ik ze 

Leden met de meeste pluimen