annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM Niet gekregen

Topic gestart op: 24-11-19 20h11

Antwoorden: 2 antwoorden

Smetje
Aspirant verkenner

GSM Niet gekregen

Hallo hier mijn ervaring van twee bestelde GSM en nog altijd niet gekregen.

Vrijdag 8 november 2 GSM besteld en abonnement verlengd met 24 maanden.

Vraag tijdens de bestelling of ik dit mag afhalen in een verkooppunt gezien de vele problemen met BPost niet mogelijk en u raad het al jacpot geen GSM toegekregen. Herhaaldelijk gebeld verleden dinsdag papier ingevuld en ondertekend dat ik verklaar deze beide GSM niet ontvangen heb en nog altijd geen reactie. Ondertussen is mijn beide abonnementen aangepast en betaal ik voor iets dat ik niet heb ontvangen dit proces verloopt wel zonder problemen. Mag wel betalen maar krijg niets in de plaats terug wordt gewoon van de muur naar de kast gestuurtd we bellen u terug binnen de 24 uur meneer maar zo gezien vinden ze mijn GSM nummer niet nochtans is deze al meer dan 20 jaar actief bij hen wow wat een service heb dit al meegemaakt met andere firma's in Nederland en die stuurden direct een nieuwe zending op en regelen dit zelf met Bpost volgens Orange moet ik BPost contacteren en uitzoeken waar mijn GSM zijn hallo ik koop bij jullie en het is aan jullie om te zorgen dat dit bij mij geraakt en nu zijn ze verwonderd dat ik mijn geduld verlies en zeer ontevreden ben. Potverdorie neem jullie verantwoordelijk op bezorg mij mijn beide GSM en de voor de rest vecht dit zelf uit met BPost en veranderd van verzender neemt Post NL veel minder problemen maar ja zolang wij maar betalen kan het zo gezien jullie niet veel schelen.

Wie kan mij helpen dat dit eindelijk in orde komt? en ik mijn beide GSM ontvang.

MVG Eric

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
gelaude033
Rekruut scout

Ik heb maandag ook een gekocht en ze vinden hem ook niet terug maar wel het geld gehouden 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb maandag ook een gekocht en ze vinden hem ook niet terug maar wel het geld gehouden 

Ugh @gelaude033,

Aarzel zeker niet om contact op te nemen met het webcare-Tribe, ze kunnen je bestelling controleren en indien nodig een dossier opmaken naar de betrokken dienst.

Het regent kleurrijke pluimen,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen