annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken!

Topic gestart op: 24-01-20 12h19

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Geschenken!

Waarom geven ze toch steeds van die nutteloze geschenken, als abonnee heb je er meestal geen baat bij.

Steeds weer zijn er extra smsen, surfvolume of belkrediet, hebben blijkbaar niet veel over voor hun goede klanten.

Geef toe dat het origineler kan, of vergis ik mij nu en ben ik teveel eisend? 😐

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Kijk even wat je betaalt per maand

Trek daarvan 21% btw af, want die moet Orange aan de staat geven ( delen door 1,21)

Trek daarvan de decoder, en de modem af, af te schrijven over x jaar

Verder moet orange nog eens maandelijks huurgeld aan Telenet betalen omdat ze de kabel gebruiken

Ze hebben ook nog andere kosten, personeel, etc

Hoeveel bruto winst zit er dan nog op hetgeen dat je maandelijks betaalt

Wat kun je dan van geschenk verwachten ?

Anonymous
Niet van toepassing

Beste, 

Begrijp wat u bedoeld, ben het er uiteraard mee eens. Wat ik bedoel is dat wat Orange geschenken noemt voor abonnees niet onder deze noemer valt, bij Proximus kan je bv. sparen voor foto afdrukken. Dat is uiteraard ook niet voor iedereen interessant maar je kan er wat mee, als je extra belkrediet geeft heb je hier als abonnee niets mee. Zodoende wordt er logische wijze voor het derde gekozen, bv. met nieuwjaar de grannula.

Bij Orange heb je ook nog de bioscoop tickets voor op bepaalde dagen, lang niet slecht. Zoals reeds aangehaald door Patrick hebben ze nog andere verplichtingen zoals huurgelden aan Telenet etc... Maar belastingen en dergelijke worden betaald door de klanten, als je weet dat wij Belgen bij de duurdere zijn wat betreft providers deels mede door onze regering kan je toch gerust spreken van goede verdiensten en kan er gerust meer moeite voor de klanten doen. Of moet dan echt alles naar de aandeelhouders? 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dit onderwerp is al eens reeds aangehaald geweest. Bij een geschenken doos zit er niet altijd het juiste of het beste in voor iedere klant of gebruiker. Sommige worden dus teleurgesteld en andere zijn er weer blij mee en een kleine groep accepteert het en hebben geen mening. In de voorbij post die al geweest is hebben we aangehaald of het misschien mogelijk is andere geschenken te krijgen dan dat we nu hebben maar daar is nog geen antwoord op gekomen. Weet wel dat je bij Orange tenminste iets krijgt want bij andere operatoren krijg je niks , behalve de factuur die je maandelijks moet betalen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Lu-Vectra .............

ik vind bericht van je een beetje tegenvallen hoor.

Wij zijn 15 jaar bij Telenet geweest nooit iets ontvangen,

geef ons dan maar Orange, dan krijg je toch iets en velen zijn er blij mee.

Ik zeg dikke merci we hebben 1 GB ontvangen. 

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen