annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Josette
Wijze
Wijze

Welkom Case.

Bij onze buurtjes is alles goed en snel verlopen, succes.

Goedemorgen iedereen, het is zondag

voor velen een rustdag. Geniet ervan.

apparaat24.gif

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Eveneens een goede morgen.

Voor mij is vandaag het nieuwe seizoen van start gegaan. Strakjes mijn eerste begeleiding van dit jaar. Eigenlijk niet echt een begeleiding, het is een vlinderopdracht voor de koers Brussel-Zeppren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Amusement ermee, maar welk seizoen? 

Vissen, fietsen .............. ? 😋

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Amusement ermee, maar welk seizoen? 

Vissen, fietsen .............. ? 😋


Het begeleidingsseizoen. Ik ben wegkapitein op de moto en vandaag was de eerste opdracht voor onze vereniging, en ik was van de partij.

Normaal doe ik enkel begeleidingen van "toeristische "rondritten (en dat kan vanalles zijn, fietsen, auto's, moto's,  trikes, tractors, whatever) maar "vlinderen" doe ik ook. Dat is bij een koers een vast punt innemen, zijn ze voorbij, hup de moto op, binnendoor naar het volgende punt. Zijn ze daar weer bij, hup, de moto op , en zo tot het einde. Ik rij dus nooit in of met de koors.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Zo Stefaan, 

mooi jobke, zeker bij mooi weer.

Maar voorzichtig hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen