Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cde
Aspirant verkenner

Gratis filmtickets

Beste, ik ontving terug een gratis filmticket. Het enige waar ik mee worstel is het volgende. Ik kan enkel gebruik maken van dit ticket, als ik er een tweede betaal. Echter spijtig genoeg ben ik maar alleen. Ik zou ook graag eens gebruik maken van het gratis verkregen bioscoop ticket, daarom deze warme oproep, wie wil mij vergezellen naar een mooie film, zodat ik ook eens gebruik kan maken van dit voordeel, en wie weet, worden we wel maatjes of wie weet nog wat meer ... Wie durft het aan, ik zoek dus een dame tussen de 35 en de 45, die het aandurft te reageren ... Ik sta op wacht.

P.S: Ik ben van de kustregio

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Gratis filmtickets

@Cde 

Dat is nu de eerste keer dat ik zo een oproep op dit forum zie ...

Ik persoonlijk heb er geen probleem mee en wens u alvast veel succes. Wel een vraagje: als ik uw gekozen profiel foto (tekening eigenlijk) bekijk zou ik daaruit afleiden dat je zelf ook een dame bent, alhoewel je natuurlijk misschien ook zomaar een afbeelding hebt uitgezocht. Maar moest het zo zijn, dan zou het wel interessant en eerlijk zijn om daarin duidelijk te zijn.

Mijn persoonlijke mening uiteraard en niet kwetsend bedoeld.

0 pluimen
Cde
Aspirant verkenner

Om duidelijkheid te brengen, ik ben een man en zoek eigenijk nog een gepaste afbeelding. 

Ook omdat ik zag dat alle fora redelijk serrieus waren dacht ik bij mezelf ..., waarom eens geen knipoogje geven en het wat luchtiger maken, en terwijl het nuttige aan het aangename koppelen, er zijn zeker wel dames (of heren) die ook alleen zijn en die er nooit aan dachten via deze weg eens een oproep te lanceren. Word het niets, dat hebben we toch eens kunnen glimlachen.

Groetjes Cde.

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Cde  u heeft gelijk lanceer die oproep maar voor mij geen enkel probleem. Hopelijk is er iemand die reageerd en met u mee kan en wil gaan. 

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

Voor de mensen die dit nu pas lezen: Cde heeft intussen zijn profielafbeelding gewijzigd hé Man Knipoog

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen