annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen tip

Topic gestart op: 02-11-19 03h21

Antwoorden: 15 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen tip

Gestuurd een tien tal berichten dan kun u eigen berichten op oplossingen accepteren klikken doe maar is zo word je ook beloond. 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  dat is wel niet helemaal de bedoeling om uw eigen post als oplossing aan te duiden elke keer. Natuurlijk kan u dat wel op een post die u maakt als u ook daawerkelijk uw eigen probleem hebt kunnen oplossen.

Zo had ik een post gemaakt dat de pluimen niet werkte maar door zelf te zoeken had ik de oplossing gevonden , daarnaast heb ik dat in een post kenbaar gemaakt en heb ik de oplossing zelf aangeduid. 

Dat is het idee erachter @Sloebers 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sloebers
Veteraan verkenner

Née dat is waar wat je zegt @patrick2 @Cdt24801  maar eigenlijk is dat vals spelen maar als het kunt waarom niet voor rapper iets extra the verdienen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  heb ook gezien inmiddels dat u al uw eigen posten heeft gemarkeerd als oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  als het zo gaat om iets extra's te verdienen is dat wel niet goed he. U kan uw eigen oplossingen accepteren maar doe dat wel als u ook daadwerkelijk een oplossing hebt gevonden. Maak deze dan bekend als een post en accepteer dat dan als oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Ik heb dat ook gezien van een anderen persoon maar ik noem geen namen daar moet u zelf achter komen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen