Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Hallo iedereen tip

Gestuurd een tien tal berichten dan kun u eigen berichten op oplossingen accepteren klikken doe maar is zo word je ook beloond. 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hallo iedereen tip

@Sloebers 

Wel, Sloebers, dat wist ik zelf niet eens, maar als je dat ook rcht doet ben je inderdaad een sloeber ... Dat is een klein beetje vaslspelen hé Smiley Knipoog

Highlighted
Veteraan sjamaan

@Sloebers  dat is wel niet helemaal de bedoeling om uw eigen post als oplossing aan te duiden elke keer. Natuurlijk kan u dat wel op een post die u maakt als u ook daawerkelijk uw eigen probleem hebt kunnen oplossen.

Zo had ik een post gemaakt dat de pluimen niet werkte maar door zelf te zoeken had ik de oplossing gevonden , daarnaast heb ik dat in een post kenbaar gemaakt en heb ik de oplossing zelf aangeduid. 

Dat is het idee erachter @Sloebers 

Veteraan verkenner

Née dat is waar wat je zegt @patrick2 @Cdt24801  maar eigenlijk is dat vals spelen maar als het kunt waarom niet voor rapper iets extra the verdienen. 

Highlighted
Veteraan sjamaan

@Sloebers  als het zo gaat om iets extra's te verdienen is dat wel niet goed he. U kan uw eigen oplossingen accepteren maar doe dat wel als u ook daadwerkelijk een oplossing hebt gevonden. Maak deze dan bekend als een post en accepteer dat dan als oplossing.

0 pluimen
Highlighted
Veteraan sjamaan

@Sloebers  heb ook gezien inmiddels dat u al uw eigen posten heeft gemarkeerd als oplossing.

Highlighted
Veteraan verkenner

Ik heb dat ook gezien van een anderen persoon maar ik noem geen namen daar moet u zelf achter komen 

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Vam mij mag orange tribe die fouten wel aan pakken bevoorbeelt dat je u eigen niet kunt aan klikken oplossing accepteren. 

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Klopt , ik heb zo posts van mezelf geaccepteerd vandaag , maar idd dit is dus een fout die niet zou mogen , is wel handig maar is inderdaad niet de bedoeling , bij deze weten jullie dat ik ook post's van mezelf als oplossing heb gedaan 😉 

Groetjes,

KJ

Highlighted
Veteraan verkenner

Klein update doen tripe orange dat vint ik ook belangrijk voor de fuiten er uit te halen dat zal tof zijn

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen