annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een klacht indienen?

Topic gestart op: 05-06-20 20h19

Antwoorden: 6 antwoorden

Leijnen
Aspirant verkenner

Hoe een klacht indienen?

Ik zou graag een klacht willen indienen omdat ik nog steeds niet terug betaald ben door Orange. Ik heb bijna 2 maanden geleden een gsm aangekocht via Orange nu was ik op dat moment geen 3 maanden klant dus had ik blijkbaar geen recht op een gsm. Ik heb wel de €199 euro betaald voor de gsm maar ik heb het nog steeds niet terug gehad. Ik heb er al veel keer voor gebeld en de eerst beloofde mij op het einde van de maand en ik had niets gehad toen terug gebeld 7 keer afgelegd geweest en de 8ste aan de lijn die had er nog wel zin in om te werken maar die zei dat het 2 maanden ging duren. Ik heb het gehad met het speelbal effect en wil nu mijn geld terug!! Anders betaal ik mijn rekeningen ook wanneer ik zin heb...

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Philippe001
Gewaardeerd verkenner

Heb dit gevoel reeds vanaf het moment na eerste contact, vele beloftes maar indien er ergens een fout sluipt in de admin is het einde zoek en kan je dagen en uren besteden aan het zoeken op forums en in messenger en waar dan ook om nog bijkomend contact te hebben.

Het lijkt erop dat orange geen normale communicatie meer toelaat, waar je via mail je vraag kan stellen en er een antwoord komt.

Zoek het zelf uit is eerder het motto... trouwens gesproken over transparantie, wat heeft orange te verbergen bij aansluitingen en maakt het de communicatie quasi onmogelijk? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Leijnen  dat klinkt niet zo heel best. En dat je het beu bent zo dat kan ik goed begrijpen. 

Het beste wat ik je kan aanraden om te doen is , stuur via Messenger of Twitter. ( webcare team ) 

Daar gaan ze je vraag naar de juiste diensten sturen en als het is opgelost dan contacteren ze je terug. Je hoeft niet te wachten aan de lijn en je geeft ze ff een paar dagen de tijd om het op te lossen voor je. Hier zal het jammer genoeg niet gaan omdat wij ook allemaal klant zijn maar ik kan je wel het advies geven. 

Via Messenger wordt wel geholpen hoor daar vaker de positieve reactie's van , het probleem is met de klantendienst dat niet iedereen altijd even goed weet wat die moet doen. De klant is er dupe van want dit zijn niet gebruikelijke zaken , een klant die betaald en zijn geld terug moet hebben. 

Maar als ik het zo lees bekijk dan ben je nu wel drie maanden klant en dan kan je bestelling toch door gaan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leijnen
Aspirant verkenner

Ik heb al redelijk wat berichten gestuurd via messenger en daar weten ze ook van niet veel want die heb ik eerst gecontacteerd. Ik heb van de klantendienst de datum gekregen dat ik op 19 mei 3 maanden klant ben en die dag heb ik een andere gsm besteld.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leijnen  dus dan heb je recht op die gsm dat is heel simpel. Nu wetende dat het erg druk is in verband met de vele bestellingen die er gedaan zijn dus er is een kleine achterstand opgelopen. Dat is gewoon een vermoeden wat ik heb want zeker kan ik nooit zijn. Zou nog ff wachten of je een bericht gaat krijgen op Messenger en anders kan je ze altijd nog eens sturen van , hoe staat het met mijn dossier ? Want een geheel andere uitweg zie ik toch niet , je kan altijd naar een shop gaan als je tijd hebt en het daar eens navragen voor de zekerheid. Weet dat de shops niks kunnen zien als men een online bestelling gedaan heeft maar misschien kunnen ze het dan zo oplossen dat je daar een gsm kan meenemen. Het is maar een idee he of ze het zo willen en kunnen doen want ik snap dat het op deze manier erg frustrerend is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen