Jouw community
Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community: gebruiksregels, tips en tricks, suggesties, badges, ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Hoe een klacht indienen?

Ik zou graag een klacht willen indienen omdat ik nog steeds niet terug betaald ben door Orange. Ik heb bijna 2 maanden geleden een gsm aangekocht via Orange nu was ik op dat moment geen 3 maanden klant dus had ik blijkbaar geen recht op een gsm. Ik heb wel de €199 euro betaald voor de gsm maar ik heb het nog steeds niet terug gehad. Ik heb er al veel keer voor gebeld en de eerst beloofde mij op het einde van de maand en ik had niets gehad toen terug gebeld 7 keer afgelegd geweest en de 8ste aan de lijn die had er nog wel zin in om te werken maar die zei dat het 2 maanden ging duren. Ik heb het gehad met het speelbal effect en wil nu mijn geld terug!! Anders betaal ik mijn rekeningen ook wanneer ik zin heb...

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hoe een klacht indienen?

@Leijnen  dat klinkt niet zo heel best. En dat je het beu bent zo dat kan ik goed begrijpen. 

Het beste wat ik je kan aanraden om te doen is , stuur via Messenger of Twitter. ( webcare team ) 

Daar gaan ze je vraag naar de juiste diensten sturen en als het is opgelost dan contacteren ze je terug. Je hoeft niet te wachten aan de lijn en je geeft ze ff een paar dagen de tijd om het op te lossen voor je. Hier zal het jammer genoeg niet gaan omdat wij ook allemaal klant zijn maar ik kan je wel het advies geven. 

Via Messenger wordt wel geholpen hoor daar vaker de positieve reactie's van , het probleem is met de klantendienst dat niet iedereen altijd even goed weet wat die moet doen. De klant is er dupe van want dit zijn niet gebruikelijke zaken , een klant die betaald en zijn geld terug moet hebben. 

Maar als ik het zo lees bekijk dan ben je nu wel drie maanden klant en dan kan je bestelling toch door gaan ? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Hoe een klacht indienen?

Ik heb al redelijk wat berichten gestuurd via messenger en daar weten ze ook van niet veel want die heb ik eerst gecontacteerd. Ik heb van de klantendienst de datum gekregen dat ik op 19 mei 3 maanden klant ben en die dag heb ik een andere gsm besteld.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hoe een klacht indienen?

@Leijnen  dus dan heb je recht op die gsm dat is heel simpel. Nu wetende dat het erg druk is in verband met de vele bestellingen die er gedaan zijn dus er is een kleine achterstand opgelopen. Dat is gewoon een vermoeden wat ik heb want zeker kan ik nooit zijn. Zou nog ff wachten of je een bericht gaat krijgen op Messenger en anders kan je ze altijd nog eens sturen van , hoe staat het met mijn dossier ? Want een geheel andere uitweg zie ik toch niet , je kan altijd naar een shop gaan als je tijd hebt en het daar eens navragen voor de zekerheid. Weet dat de shops niks kunnen zien als men een online bestelling gedaan heeft maar misschien kunnen ze het dan zo oplossen dat je daar een gsm kan meenemen. Het is maar een idee he of ze het zo willen en kunnen doen want ik snap dat het op deze manier erg frustrerend is.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Hoe een klacht indienen?

Toen ik de gsm bestelde ging het niet ivm die 3 maanden maar nu had ik een andere besteld toen ik wel 3 maanden klant was de 2de heb ik gekregen maar de eerste niet en het geld van de 1ste heb ik niet terug gekregen daar zit ik nu al heel de tijd op aan het wachten.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hoe een klacht indienen?

@Leijnen  ah oke nu ben ik helemaal mee. Je hebt dus ene besteld toen je geen drie maanden klant was maar dat wist je niet. Je hebt dan wel betaald maar je toestel niet aangekregen. Toen erna een andere besteld toen je wel drie maanden klant was en dat toestel gekregen dus dat is in orde. Enkel van de eerste keer bestellen die je het geld terug te krijgen of je toestel als nog te ontvangen. 

Waarom kan je dan niet dat geld als creditnota terug vragen? Misschien hebben daar meer oren na en scheelt misschien voor jou een factuur. Je kan het proberen op die manier of ze er mee akkoord gaan. Maar wel raar dat je op Messenger nog altijd geen antwoord hebt gehad want moet zeggen dat ik daar altijd goed geholpen wordt. Niet omdat ik hier ben hoor want dat was ook al daarvoor namelijk. Zou ze toch nog eens een reminder sturen op Messenger of Twitter als je dat gebruikt.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen