annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een klacht indienen?

Topic gestart op: 05-06-20 20h19

Antwoorden: 6 antwoorden

Leijnen
Aspirant verkenner

Hoe een klacht indienen?

Ik zou graag een klacht willen indienen omdat ik nog steeds niet terug betaald ben door Orange. Ik heb bijna 2 maanden geleden een gsm aangekocht via Orange nu was ik op dat moment geen 3 maanden klant dus had ik blijkbaar geen recht op een gsm. Ik heb wel de €199 euro betaald voor de gsm maar ik heb het nog steeds niet terug gehad. Ik heb er al veel keer voor gebeld en de eerst beloofde mij op het einde van de maand en ik had niets gehad toen terug gebeld 7 keer afgelegd geweest en de 8ste aan de lijn die had er nog wel zin in om te werken maar die zei dat het 2 maanden ging duren. Ik heb het gehad met het speelbal effect en wil nu mijn geld terug!! Anders betaal ik mijn rekeningen ook wanneer ik zin heb...

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Leijnen
Aspirant verkenner

Toen ik de gsm bestelde ging het niet ivm die 3 maanden maar nu had ik een andere besteld toen ik wel 3 maanden klant was de 2de heb ik gekregen maar de eerste niet en het geld van de 1ste heb ik niet terug gekregen daar zit ik nu al heel de tijd op aan het wachten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leijnen  ah oke nu ben ik helemaal mee. Je hebt dus ene besteld toen je geen drie maanden klant was maar dat wist je niet. Je hebt dan wel betaald maar je toestel niet aangekregen. Toen erna een andere besteld toen je wel drie maanden klant was en dat toestel gekregen dus dat is in orde. Enkel van de eerste keer bestellen die je het geld terug te krijgen of je toestel als nog te ontvangen. 

Waarom kan je dan niet dat geld als creditnota terug vragen? Misschien hebben daar meer oren na en scheelt misschien voor jou een factuur. Je kan het proberen op die manier of ze er mee akkoord gaan. Maar wel raar dat je op Messenger nog altijd geen antwoord hebt gehad want moet zeggen dat ik daar altijd goed geholpen wordt. Niet omdat ik hier ben hoor want dat was ook al daarvoor namelijk. Zou ze toch nog eens een reminder sturen op Messenger of Twitter als je dat gebruikt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen