annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verdien ik zo snel mogelijk 3 badges???

Topic gestart op: 01-07-20 10h37

Antwoorden: 6 antwoorden

Yentl
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik zo snel mogelijk 3 badges???

Wie kan me helpen ik ben nu rekruut scout. Wanneer ben ik echt scout en hoe werkt VisualVoiceMail app? En wanneer krijg je de badges? 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Yentl  ik heb je gisteren de link gegeven met daarin alle informatie over het verkrijgen van de badges. Heb je die link gemist of je hebt het niet gelezen. Hier heb je nogmaals de link en lees die aandachtig door.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

De visual voicemail is geen app maar dat is iets van de voicemail. Dus je kan je voicemail activeren ( 5555 ) Als je de keus hebt gemaakt in je klantenzone of de My Orange app om visual voicemail te gebruiken dan is het actief. Dus in plaats van de berichten te beluisteren om te bellen zie je op je scherm dat je voicemail een bericht heeft. Ook hier lees je alles eens na in deze link :

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-stel-ik-mijn-voicemail

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Johan250
Ervaren scout

Beste, op mijn gsm is al bijnax2 jaar de visual voucemail actief. En geluidsbestanden zijn nog nooit binnen gekomen, in de orange shop snapten ze het zelf niet. Eerst zeiden je hebt een herlaadkaart dat gaat daar niet mee. ( maar je kon het wel activeren).

Nu zit ik al 2jaar op abonnement en het werkt nog niet??

 

Raar

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Johan250 

Heb je uw voicemail al persoonlijk geconfigureerd? Want indien er gewoon nog de standaardinstellingen instaan gaat VVM niet werken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Johan250
Ervaren scout

Nee nog niet, zal eens testen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen