annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

I.v.m. belongen & cadeaus die ons door orange worden aangeboden

Topic gestart op: 13-12-19 04h39

Antwoorden: 46 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

I.v.m. belongen & cadeaus die ons door orange worden aangeboden

OPGELOST

Ik ben zeer verrast i.v.m. hoe teleurstellend de beloningen en cadeaus zijn van orange.

Ook al kunnen we kiezen uit meestal 3 opties. 

Infeite , vindt ik dat alle cadeaus  beloningen van oranges teleurstellend zijn...

Bvb.: bij het verdienen van loyalty en orange trouw-beloning voor abonnee's, badges die je door daden verdienen, badges die je via hier verdiend en de andere opties die je badges hebben kunnen  opleveren. 

 

Dus wat ik wil bedoelen...

na zo'n veel te lange uitleg om mijn gedachten te kunnen noteren...

 

Na wat ik allemaal heb opgenoemd en nog andere mogelijkheden om cadeau's en beloningen die zeker niet simpel worden verdiend of door onze daden en medewerking worden verkregen....

Zijn 'de beloningen' die je via je "MyOrange App" ziedt verschijnen, ZEER teleurstellend. 

En vaak ook onnuttig.

DUS.: orange: het zou zeker fijn en enorm geapprecieerd worden, en dan denk ik dat ik namens  vele andere orange abonnees mag spreken;  Er toch steeds bij de cadeaus /  beloningen, ook een keuze bij hoort dat wij als klant kunnen al dan niet ZELF kiezen, dat TOCH  iets te maken heeft met orange zelf.  

 

Vb.:

...GB extra gratis mobiele data  

 

Min. 50 Gratis fotoprints die men DIRECT via een link kan selecteren, en bestellen en dat wordt  compleet gratis thuis geleverd wordt.

 

Naar gelang de belangrijkheid en moeilijkheidsgraad van het verkrijgen van beloningen/ cadeaus,; gadgets enz dat orange  standaard zou moeten hebben in hun keuze assortiment.

Zoals: USB-C kabel, diverse keuzes qua zwaarte van 8GB - 128GB USB-sticks, enz...  

Mogelijkheden genoeg,

Orange....

WEES GEWOON EEN KLEIN BEETJE CREATIEVER!!

De voorbeelden die ik heb opgenoemd zijn NIET duur deze tijd, zeker  nu, en zoals een bedrijf als Orange sowieso int groog aankoopt. 

 

De klant zou echt wat meer en beter beloond mogen / moeten worden, zeker de tijd van nu, waar je voor alles een aparte App moet installeren

*vb. MyOrange, OrangeCircle, orange community, orange tribe, en nog vele meer.

En de moeite en tijd die je er allemaal insteekt om up to date te blijven. 

 

Hopenlijk zijn er nog veel leden die er ook zo over nadenken...  

Mijn excuses, ik moet als beginneling nog veel bijleren om mijn hersenprikkels en hersenspinsels veeeel beknopter te formuleren. 

Ik doe hier zeker mijn best voor dat het voor al julli tribers veel aanlokkelijker is om op mijn vragen, ideeën, piekeren, enz... reageren. 

En om te beginnen dat jullie om can srart te gaan om reacties en descussues te kunnen voeren met jullie, dat ik alles veel beknopter en met duidelijke opmaak neertyp. 

 

M.v.g.,   

Kelly 

Labels (1)
21 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

het kan zijn dat jij dat zo ervaart maar bij anderen krijg je niets.

Wij zijn blij als we een extra krijgen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sadie
Gewaardeerd verkenner

Zeer juist... beloningen trekken op niets

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Tom
Gewaardeerd verkenner

ik krijg ook soms cadeaus die rond uit "belachelijk" zijn om zo maar te zeggen.

 

bv, krijg ik de keuze tussen 150 BELMINUTEN of/ 2 GB GRATIS DATA!!

maar heb wel een ongelimiteerd abonnement -_- 

dus wat ik ook zou kiezen, of niets zou kiezen, het blijft hetzelfde 🙂 

 

voor de rest krijg ik soms de keuze om bv zoals nu, een stuk chocolade opgestuurd te krijgen, ik vind deze giften PRIMA! zeker zeer leuk!

"giften" zoals korting bonnen vind ik niet zo interessant, maar dat is een persoonlijke mening, dit is niet "belachelijk" gewoon in MIJN ogen niet interessant. ieders zijn mening daarover. 

maar gratis belminuten geven aan iemand dat ongelimiteerd belt vind ik wel beetje lachwekkend...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Jelle1
Ervaren verkenner

Best, 

Ik ben ook blij als ik een cadeautje ontvang van orange bij BV. telenet,proximus, krijg je dat allemaal niet

Vriendelijke groet, Jelle

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tom  schreef:
.. knip ...

maar gratis belminuten geven aan iemand dat ongelimiteerd belt vind ik wel beetje lachwekkend...


Inderdaad, dat zouden ze wel eens mogen filteren uit hun systeem. Het komt niet goed over, los van het feit dat je er echt niks mee bent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@tworuss  schreef:

Ik heb op mijn verjaardag gratis cinematicket gekregen dus ik vind die cadeaus wel goed.


Altijd fijn om te lezen dat iemand ergens happy mee is 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Samad
Ervaren verkenner

Je kan in de klantenzone aangeven wat voor cadeau's je graag wenst, in welke categorie zoals bv. Uitstapjes, boeken, resto's, enz....

Dus je kunt je voorkeuren wel aangeven, Kelly.

Mocht er nog iets zijn, vraag maar raak.

En blijf gezond!! Groetjes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sveke
Leidende verkenner

Als je ongelimiteerde data hebt, is het inderdaad raar dat je als cadeau extra data krijgt. Dat is jammer, maar toch ben ik blij/dankbaar met elk cadeautje ik krijg. Het is de gedachte die telt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Dat klopt, elk gebaar telt.

Maar moest het ook echt gebruik van kunnen maken, zou het toch meer klantgericht zijn.

En nog meer geaprecieerd worden. 

 

Mvg, 

Kelly

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@kellydebelder  schreef:

Indeed.

Moest ik telkens die 5GB naar mijn partner kunnen doorsturen, zpdat hij er toch iets mee is, want hij heeft geen ongelimiteerde data...

Dat zou wel handig zijn, maar jammer genoeg is dat of  is er via orange zo'n deel-optie nog niet mogelijk. 

Mvg,

Kelly


Da's waar, ik verbruik weinig data en had die extra 5 GB voor Corona met plezier aan iemand weggegeven die ze wel kan gebruiken. Helaas kan dat niet. Jammer. Nu verdwijnen ze gewoon na vervaldatum.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Kun je me wat duidelijker naartoe wijzen of ik dit via de MyOrange app doe, of via de website zelf moet doen a.u.b. ?

Want er zijn inderdaad meerdere cadeau's die ik al verdiend heb... maar ik kan ze allemaal gebruiken. Jet is noet dat ik moet kiezen of moet aangeven tussen welke cadeau's mijn favoriete optie is. 

Neen, ik krijg gewoon random cadeaus naargelang ik klant bén, mijn abbonement en wanneer ik eindelijk eens terug wat tribe sticlers of badges beter genoemd verdien. 

 

Mvg.

Kelly

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Het is zeker niet persoonlijk naar jouw gericht. 🙂

 

Mvg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@kellydebelder  schreef:

Kun je me wat duidelijker naartoe wijzen of ik dit via de MyOrange app doe, of via de website zelf moet doen a.u.b. ?

Want er zijn inderdaad meerdere cadeau's die ik al verdiend heb... maar ik kan ze allemaal gebruiken. Jet is noet dat ik moet kiezen of moet aangeven tussen welke cadeau's mijn favoriete optie is. 

... knip ...

Het is deze post waarop ik reageerde. Die staat namelijk net onder hetgeen ik daarstraks gepost heb. Vandaar dat ik vroeg of uw vraag aan mij gericht was.

Mag ik u eens een tip geven? Wanneer je een post maakt die specifiek voor iemand bedoeld is, begin dan uw post met die persoon zijn of haar naam. Dat noemen we "mentionen". De persoon in kwestie krijgt dan ook een berichtje dat er iets is dat hem aanbelangt op het forum.

Mentionen doe je door eerst een apestaartje in te geven waarna je de naam uit een lijst kan aanklikken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Indeed. Heb je mooi verwoord wat een kleon gebaar zoals vb

 5Gb aan iemànd anders dat zeker rond deze corona tijd crisis, kân gegeven worden...

Jammer dat orange hier nog niet aan gedacht heeft. 

 

Mvg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Hartelijk dank voor de tip omtrent het benoemen gan de naam aan wie je he graag stelt, dit zal inderdaad veel verwarring wegnemen. 

 

Mvg. 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Aiko
Veteraan verkenner

kellydebelder
Veteraan verkenner

Orange heeft mij gecontacteerd, 

En heb nu ook een update gehad.

Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.

Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

Orange heeft mij gecontacteerd, 

En heb nu ook een update gehad.

Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.

Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld. 

Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten. 

En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie. 

Verder wil ik hier niet op ingaan.

Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is. 

 

Mvg,

Kelly

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
kellydebelder
Veteraan verkenner

OPGELOST !! 

desondanks de vele veronderstellingen van jullie, was er wel degelijk een probleem.

Even kort samengevat zonder te privé te gaan:

 

Orange heeft mij gecontacteerd, 

En mij geholpen enkele zaken bloot te leggen en op te lossen, 

En daarbij heb nu ook een update gehad.

Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.

Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld. 

Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten. 

En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie. 

Verder wil ik hier niet op ingaan.

Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is. 

 

Mvg,

Kelly

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

46 ANTWOORDEN 46
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

het kan zijn dat jij dat zo ervaart maar bij anderen krijg je niets.

Wij zijn blij als we een extra krijgen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Jelle1
Ervaren verkenner

Best, 

Ik ben ook blij als ik een cadeautje ontvang van orange bij BV. telenet,proximus, krijg je dat allemaal niet

Vriendelijke groet, Jelle

Leden met de meeste pluimen