annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!

Topic gestart op: 28-03-20 11h07

Antwoorden: 7 antwoorden

helpmijAUB24
Aspirant verkenner

Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!

Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@helpmijAUB24 

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Samad
Ervaren verkenner

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.

Ugh allen,

De link https://www.orange.be/nl/simactivation is de nieuwe die je moet gebruiken om je simkaart te activeren.

Totem's groetjes,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze


@Samad  schreef:

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.


Dat is nu net het probleem van de vraag steller. De gegevens die erbij gegeven zijn die kloppen blijkbaar niet dat is de foutmelding die elke keer er bij komt. Dus dit is een kwestie die de klantendienst moet nakijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen