annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggegevens tribe

Topic gestart op: 31-05-20 13h54

Antwoorden: 8 antwoorden

Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Inloggegevens tribe

OPGELOST

Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opnieuw opstarten en zou ik alle mails ontvangen haha dus niet!! In heb nu maar een nieuw profiel gemaakt, maar ben al mijn pluimen en punten kwijt dus🤔 jammer!!

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug. 

Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  Messenger of Twitter valt bij Orange onder het Webcare team. Dus social media eigenlijk. Dat zijn ook de enige wegen hoe je ze kan bereiken met een berichtje te sturen. Telefonisch ben je niet geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  dat is jammer te moeten lezen en een beetje raar ook dat je je wachtwoord niet kan resetten. Denk dat het ook eens uitgezocht dient te worden waarom het niet lukt. Je oude profiel zal dus hier ook nog bestaan en dus heb je de mogelijkheid nog altijd in te loggen , vermits wachtwoord reset. Zou dit eens via het webcare team door sturen ( Messenger of Twitter ). Deze zorgen dat het bij de juiste diensten terecht komt om het te bekijken. Als er een oplossing is dan contacteren ze je zelf terug. 

Je hebt met je nieuwe profiel al 1 pluim gekregen maar punten hebben we hier niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Nee geen punten hier idd maar op de app wel haha ik was aan het sparen voor een badge pff 

patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  ja je hebt geen punten op de app maar begrijp wat je bedoeld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Ik vind Orange wel op messenger, maar weet jij hoe ik die web care meteen kan  contacteren? Twitter gebruik ik niet 

Leden met de meeste pluimen