annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ItsMe voor Tribe?

Topic gestart op: 13-03-19 10h57

Antwoorden: 17 antwoorden

VHG_Orange
Gewaardeerd verkenner

ItsMe voor Tribe?

OPGELOST

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JohanD
Gewaardeerd verkenner

Zelf eens nagedacht over mijn eigen prob met itsme.

Was heeeeeeeeeel eenvoudig en na contact met helpdesk inderdaad nu wel oké!

Oplossing? DOODsimpel!

Bestaande klantenzone laten verwijderen DOOR DE HELPDESK (opgelet dit NIET zelf doen dus op de site want dan lukt het NIET!)

Na ± halfuurtje gewoon zelf een nieuwe klantenzone aanmaken.

Alles wordt (automatisch en quasi onmiddellijk) overgezet van je oude (verwijderde) klantenzone op je net nieuw aangemaakte klantenzone...

Was in nog geen 1 uur beklonken...

Misschien een tip voor anderen die ook dit probleem ondervinden?

En ook een tip voor de operators aan de telefoon die met klanten worden geconfronteerd die dit prob hebben?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Ugh @VHG_Orange,

 

ItsMe is inderdaad beschikbaar voor de Orange klantenzone. @Cdt24801 legde hierboven piekfijn de werking uit van deze app.

 

Welke foutmelding krijg je bij het inloggen op de website Orange.be via de app?

 

Voor het forum Tribe is deze app niet beschikbaar.

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Saluut 🏹

 

 

VHG_Orange
Gewaardeerd verkenner

Geen enkele foutmelding, maar de aanmelding kan niet via Itsme, op de PC / MAC wel!

Cleopatra
Veteraan verkenner

Hello

 

Wat vervelend

zou dan contact opnemen met itsme zelf ipv Orange: https://www.itsme.be/contact

ik drukte ook meer info en kwam terecht op hun website. Dus ik denk dat Orange slecht een partner is maar  veel inmenging is er niet me dunkt.

Meteen naar de bron 😉 dan weet je het meteen goed

succes

JohanD
Gewaardeerd verkenner

Bij mij werkt de app prima op zowat alle sites die ik nodig heb (bank, fod, mutualiteit, verzekeringsmij, ...) maar NIET op de klantenzone van Orange!

Contact gehad met itsme zelf en alles gecontroleerd en toevallig een operator aan de tel gehad die ook bij Orange zit en samen met hem het geprobeerd.

Bij hem GEEN prob maar ik kwam weer uit op hetzelfde scenario:

itsme openen lukt maar dan meteen de melding dat ik mij moet laten registreren

is allang gebeurd maar toch nog eens geprobeerd en hup.... mailadres reeds geregistreerd...

CATH 22 noemen ze dat zo mooi in het engels!

emanna
Gewaardeerd verkenner

Itsme app op mijn telefoon werkt goed. Ik gebruik het ook voor mobile banking zonder problemen. Als ik Itsme voor de Orange klantenzone wil gebruiken, krijg ik de melding dat ik mij hiervoor moet inschrijven. Wanneer je op de link "ik schrijf me in" klikt, krijg je eenorange it is me login.jpg foutmelding van pagine niet gevonden.

Leden met de meeste pluimen