annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ItsMe voor Tribe?

Topic gestart op: 13-03-19 10h57

Antwoorden: 17 antwoorden

VHG_Orange
Gewaardeerd verkenner

ItsMe voor Tribe?

OPGELOST

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JohanD
Gewaardeerd verkenner

Zelf eens nagedacht over mijn eigen prob met itsme.

Was heeeeeeeeeel eenvoudig en na contact met helpdesk inderdaad nu wel oké!

Oplossing? DOODsimpel!

Bestaande klantenzone laten verwijderen DOOR DE HELPDESK (opgelet dit NIET zelf doen dus op de site want dan lukt het NIET!)

Na ± halfuurtje gewoon zelf een nieuwe klantenzone aanmaken.

Alles wordt (automatisch en quasi onmiddellijk) overgezet van je oude (verwijderde) klantenzone op je net nieuw aangemaakte klantenzone...

Was in nog geen 1 uur beklonken...

Misschien een tip voor anderen die ook dit probleem ondervinden?

En ook een tip voor de operators aan de telefoon die met klanten worden geconfronteerd die dit prob hebben?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
kellydebelder
Veteraan verkenner

 

Handig weetje weer eens.

Heb vandaag al mogen kennis maken met Tappatalk, nu met de ItsMe app dat dus blijkbaar samenwerkt met orange. 

Vandaag staatcde dag van kennis opdoen in het vaandel voor mij blijkt. 

🙂 

 

Allen harrelijk dank voor alke info. 

 

Mvg, 

Kelly

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad @kellydebelder , om kennis op te doen zijt ge hier aan het juiste adres 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

ItsMe , is zeer goed voor mensen die veel paswoorden gebruiken, je hoeft dan maar 1 onthouden en ItsMe doet de rest. steeds het zelfde paswoord gebruiken is onveilig, ik beveel ItsMe aan ! veilig en onder toezicht van hogerhand! 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@emanna 

Ik herinner me niet meer wat ik allemaal gezien heb of moeten doen heb, maar ik kan op mijn klantenzone inloggen met een userid of met itsme, beide werken probleemloos.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen