annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht medewerker

Topic gestart op: 11-07-20 15h23

Antwoorden: 20 antwoorden

Nicolas1986
Aspirant verkenner

Klacht medewerker

OPGELOST

Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit terug aan te passen en die vrouw beweerde dat Orange het contract met coyote had opgezegd en dat dit voor elke klant wegviel. Ik had al een vermoeden dat ze aan het liegen was en heb naar mijn broer gebeld die ook klant is bij jullie en ook geniet van die coyote en het blijkt dat dit gewoon wel nog werkte. Toen ik belde naar de klantendienst was dit meteen in behandeling. Die vrouw zat recht in mijn gezicht te liegen uit pure luiheid ze had geen zin om met helpen en maakte mij dan maar een smoes wijs. Dit is alles behalve een goede service

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Vikaatje
Veteraan verkenner

@Nicolas1986  onlangs ook opgebeld met voorstel om te veranderen . Zoals @patrick2 schreef, gezegd dat ik daarover moest nadenken . Terug opgebeld en gezegd dat ik het zo ging laten . Enkele weken daarna via sms kon ik gratis een enquête invullen over dat gesprek . Daarin kon ik met een score tevredenheid aanduiden en de reden geven waarom ik die score gaf. Misschien krijg jij dat ook nog en kan je daarin je klacht ook duidelijk maken zodat ze er in de toekomst misschien meer rekening mee houden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nicolas1986 

Buiten wat hier reeds aangehaald is (dus coyote dat wegvalt en de love data verdubbeling die wegvalt) is er nog iets dat verdwijnt bij de overgang naar een GO abo: uw Orange Cloud. Die is ook foetsie.

Het klopt wel dat zowel coyote al orange cloud op termijn ook bij de oude dieren abo's gaat verdwijnen, maar momenteel zijn ze dus nog actief.

@comima 

Ik vind het ook vreemd dat uw coyote niet meer werkt. Ik heb nog recent een verlenging tot in augustus gekregen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Heb jij uw coyote af en toe gebruikt? Het zou misschien kunnen dat wanneer coyote merkt dat de app reeds een bepaalde periode niet gebruikt is ze het abo afsluiten. Dit omdat de samenwerking met orange stopgezet is.

Ik gebruik het zo goed als nooit maar puur uit nieuwsgierigheid open ik de app af en toe, gewoon om te kijken of mijn abo al dan niet verlengd wordt. Gewoonlijk is dat telkens met ongeveer een maand. Nu nog tot 03 augustus. Als ge dat wil checken, dan wel de app opstarten in 4G, niet via WiFi.

Trouwens, probeer dat eens, wil je. Start de app op in 4G. Krijg je dan nog steeds de melding dat je geen abo meer hebt?

We weten dat wie de app heeft en gebruikt dat nog een tijdje gaat kunnen verderdoen, maar hoelang nog, dat weet niemand hier.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nicolas1986
Aspirant verkenner

Ik gebruikte deze app toch vrij vaak! En alles wat u zegt geprobeerd 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Nicolas1986  schreef:

Ik gebruikte deze app toch vrij vaak! En alles wat u zegt geprobeerd 


Tja, zoals @patrick2 ook reeds heeft aangehaald: eens overgegaan naar het GO abo is het onmogelijk om nog terug te keren naar het "dieren" abo. Die Coyote ben je dus kwijt, niks meer aan te doen. Er zouden hoogstens excuses van Orange kunnen komen voor die verkoper die in de fout is gegaan (al dan niet opzettelijk), maar die Coyote opnieuw activeren is echt onmogelijk.

Er zijn volgens mij twee opties voor u:

  1. Je neemt zelf een (betalend) abo op Coyote, onafhankelijk van Orange
  2. Je maakt de switch naar Waze (of gelijkaardig). Ook gratis en bijna hetzelfde. Werkt ook volgens hetzelfde principe.

Er is ook nog een derde optie: als het u om de waarschuwing voor flitsers te doen is: hou u aan de wegcode. Dan heb je helemaal geen app nodig.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Nicolas1986  met de Go formule werkt het niet !!! Dat is ook niet werkend te maken omdat het met die formule niet meer aangeboden wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen