annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten buiten abonnement

Topic gestart op: 14-07-20 11h19

Antwoorden: 16 antwoorden

graces435
Aspirant verkenner

Kosten buiten abonnement

OPGELOST

Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalend geparkeerd. Kan er iemand mij dit even uitleggen? Bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@graces435  nee zeker niet. Een vriendin van ons komt regelmatig bij ons thuis en wij wonen in de stad dus die moet meestal betalen. Dus die gebruikt de 4411 ook en dat bedrag gaat altijd ineens eraf ,dat staat altijd als kosten buiten bundel. Maar soms kan er eens iets mis gaan natuurlijk waardoor het bedrag er niet af gaat of de berekening verkeerd loopt. Maar ik heb er ook eerlijk gezegd weinig kennis van van die app hoe en wat precies want ik gebruik die app nooit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Jenstra 

Ja dat is wettig ze doen daar niks fout mee. 

En trouwens kosten buiten je factuur om , dus de extra kosten , staan altijd vermeld op de factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jenstra
Gewaardeerd verkenner

Hierbij een extract uit ijn factuur:

Jenstra_0-1683784652825.png

Premium betaalnummers volstaat dat voor u? Ik wil ze kennen om ze te kunnen vermijden..

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jenstra 

Je dient in de gedetailleerde factuur te zien iets waar geen enkel iemand heen kijkt. 

Daarin staan exact waar je heen hebt gebeld naar welke nummers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
graces435
Aspirant verkenner

Hallo iedereen. Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe. Het parkeren is in Belgie gebeurt, dus er komen zeker geen roamingkosten aan te pas. Alleen vind ik het raar dat er vorige maand slechts 60ct werd aangerekend, terwijl 4411 aangaf dat het totaalbedrag 3.95eur zou zijn. Wilt dit dan zeggen dat Orange dit in stukken aanrekend ipv het volledige bedrag ineens?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@graces435  nee zeker niet. Een vriendin van ons komt regelmatig bij ons thuis en wij wonen in de stad dus die moet meestal betalen. Dus die gebruikt de 4411 ook en dat bedrag gaat altijd ineens eraf ,dat staat altijd als kosten buiten bundel. Maar soms kan er eens iets mis gaan natuurlijk waardoor het bedrag er niet af gaat of de berekening verkeerd loopt. Maar ik heb er ook eerlijk gezegd weinig kennis van van die app hoe en wat precies want ik gebruik die app nooit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen