Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Mede tribers

Ik wil even mijn dank uiten aan @patrick2 en @Cdt24801 voor de vele goede informatie en hulp naturlijk ook aan de andere tribers

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Mede tribers

@K_S  en @allemaal  dat is heel graag gedaan ! Doe het heel graag voor iedereen om te helpen ! 

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Veteraan verkenner

Soms word dit te weinig gezegd 😉  vandaar een dikke pluim en een melding 

Highlighted
Veteraan genezer

Awel K_S,

dat is heel lief van je.

Inderdaad weten die mannen veel.

photo OnderschriftOrange01.png
Highlighted
Leidende sjamaan

@K_S 

Dankuwel voor de bloemen 😊

Is echt niet nodig maar wel fijn en in dank aanvaard 😃

Wij doen ons best en gaan dat ook blijven doen, gewoon omdat we graag anderen voorthelpen met het beetje kennis en ervaring dat we hebben. Dat kost niks en het is plezant.

En wat er tof aan is, Patrick en ik hebben elkaar vorig jaar op de Meet & Greet van Orange in real life leren kennen, Dat maakt het hier nog veel, plezanter de persoon achter de NickName kennen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

Is graag gedaan en af en toe een complimentje is wel op zijn plek 😉 jullie steken er tenslotte ook veel tijd in 😉 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  hopelijk dat we dan dit jaar weer samen een borrel kunnen nemen 🙂 BTW vanaf dinsdag komt er iets nieuws bij Orange. Ben dit te weten gekomen via FB maar ze zeggen nog niet wat . Alle shops zijn maandag dus dicht en dinsdag terug open.

Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  hopelijk dat we dan dit jaar weer samen een borrel kunnen nemen 🙂 BTW vanaf dinsdag komt er iets nieuws bij Orange. Ben dit te weten gekomen via FB maar ze zeggen nog niet wat . Alle shops zijn maandag dus dicht en dinsdag terug open.

Hou mij op de hoogte want zoals je weet heb ik geen smoelenboek ...😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  dat zal ik zeker doen dat weet je ik heb zo wel een smoeltjes boek dat heel soms eens open gaat 🙂 

Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  dat zal ik zeker doen dat weet je ik heb zo wel een smoeltjes boek dat heel soms eens open gaat 🙂 

Dankuwel. Ben benieuwd ..

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen