annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mede tribers

Topic gestart op: 05-03-20 11h40

Antwoorden: 13 antwoorden

K_S
Veteraan verkenner

Mede tribers

Ik wil even mijn dank uiten aan @patrick2 en @Cdt24801 voor de vele goede informatie en hulp naturlijk ook aan de andere tribers

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sveke  schreef:

@Cdt24801  Worden er nog steeds meet & greets georganiseerd of was dit eenmalig?


Het was alleszins niet opgezet om eenmalig te zijn. Er zijn er trouwens twee geweest.

Daarna waren er vier per jaar beloofd, maar door interne wijzigingen, stoelendans en van die dingen, is het er tot op heden niet meer van gekomen. Jammer genoeg.

Wij hebben reeds dikwijls een visje uitgeworpen, maar het antwoord is steeds hetzelfde: wij willen wel, en het zal wel lukken, maar nu nog even niet ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Sveke  wij hebben ook nog geen persoonlijk bericht gehad. Op de tribe is al wel aangegeven dat er weer meet en greets komen maar ja nu met deze tijden is het moeilijk natuurlijk. Moest er een meet en greet georganiseerd worden zal er een algemene oproep komen voor wie wil gaan. 

Dus voor als nog geen enkel idee of verdere andere info. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  hopelijk dat we dan dit jaar weer samen een borrel kunnen nemen 🙂 BTW vanaf dinsdag komt er iets nieuws bij Orange. Ben dit te weten gekomen via FB maar ze zeggen nog niet wat . Alle shops zijn maandag dus dicht en dinsdag terug open.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  hopelijk dat we dan dit jaar weer samen een borrel kunnen nemen 🙂 BTW vanaf dinsdag komt er iets nieuws bij Orange. Ben dit te weten gekomen via FB maar ze zeggen nog niet wat . Alle shops zijn maandag dus dicht en dinsdag terug open.


Hou mij op de hoogte want zoals je weet heb ik geen smoelenboek ...😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat zal ik zeker doen dat weet je ik heb zo wel een smoeltjes boek dat heel soms eens open gaat 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen