annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meet and Greet @Orange

Topic gestart op: 16-11-18 14h21

Antwoorden: 19 antwoorden

CelineR
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Meet and Greet @Orange

Dag allemaal!

Voor onze 4de editie organiseren we een Meet & Greet met een paar klanten.

Waarom een Meet & Greet?

Wel allereerst, om elkaar te ontmoeten. Maar het is eveneens de kans om eens een kijkje te nemen achter de schermen (bv de technische zaal, bij ons “command room” genoemd) en ook een perfect moment om vragen te stellen of ideeën uit te wisselen met Orange-medewerkers van afdelingen zoals Marketing, Netwerk, Innovation, …

Om het nog gezelliger te maken gaat dit alles gepaard met een hapje en een drankje.

Wil je erbij zijn ? Comment op deze boodschap met de datum die jouw het best uitkomt: 6, 12 of 13 december.

Volgens het aantal geïnteresseerden zullen we de weerhouden datum ergens vanaf 29 november bekend maken.

Einde van de inschrijvingen : 28 november

Fijn weekend ! Tot snel Smiley Vrolijk

Céline
giphy.gif

 

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
cdyo
Gewaardeerde scout

Wat leuk! 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@CelineRen @AssiaA en info aan de hele Tribe

Het is achter de rug en het was een heel fijne en aangename avond. Heel toffe ervaring, om zo eens in het hart van de "machine" te kunnen kijken. En wat zeker zo fijn was, dat was om de mensen achter de nick's eens in levende lijve te ontmoeten en een babbeltje te kunnen slaan. Zowel de medewerkers van Orange als enkele mede-tribers.

Enkel jammer dat er van de 11 ingeschreven personen er slechts 4 zijn komen opdagen ... vind ik persoonlijk een beetje gebrek aan respect ten opzichte van de organisatoren. Mijn persoonlijke mening uiteraard.

in ieder geval bedankt aan de organisatoren, wat mij betreft was het een schot in de roos Smiley Erg vrolijk

Ik kijk al uit naar een volgende sessie Smiley Vrolijk

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo @Cdt24801,

Klopt we waren ook teleurgesteld van de schrale opkomst :-(. 

Maar we hebben wel enorm genoten van de avond samen met jullie! Dat zeg ik namens alle aanwezige Orange-medewerkers. We hebben veel opgestoken van jullie feedback! Waarvoor een dikke pluim ;-)!

 

PS:

see you soon.gif

 

 

Tribe erop los ;-)!
Groetjes

Assia

Cdt24801
Wijze
Wijze

@AssiaA

Fijn om te horen (of beter: lezen Smiley Knipoog) dat jullie het ook gesmaakt hebben.

Aan de hele crew ginder in Evere, en natuurlijk ook aan alle Tribers, een fijne oudejaar gewenst en een voorspoedig 2019.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen