annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moeilijk terugvinden antwoorden.

Topic gestart op: 04-01-20 18h12

Antwoorden: 7 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Moeilijk terugvinden antwoorden.

OPGELOST

Ik heb moeilijkheden om de item waarop gereageerd werd terug te vinden. Krijg dit bericht te zien. Afbeeldingen werken niet en omschrijving is vaag. Wat doe ik mis?Knipsel.JPG

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mik01
Leidende verkenner

@patrick2 

Wat ik zie, als je op dit teken met de bel/klok klikt dat je de laatste zaken daar in terugvind. Dit staat in "Jouw community" rechts bovenaan.

Knipsel.JPG

Is volgens mij dan ook de oplossing.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb moeilijkheden om de item waarop gereageerd werd terug te vinden. Krijg dit bericht te zien. Afbeeldingen werken niet en omschrijving is vaag. Wat doe ik mis?Knipsel.JPG

Hallo @Mik01,

We zijn inderdaad op de hoogte dat er iets mis is met onze mails, we werken hieraan om dit in orde te brengen 🙂

Groetjes,

Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  je doet geheel niks mis. Dit is een email wat je krijgt als er iemand reageert. Ik heb ook zulke mails dat ik geen inhoud zie en geen plaatjes. Als er iemand is op de Tribe die ons kan vertellen wat we fout doen hoor ik het graag. Maar ik vrees dat iedereen zulke mails krijgt.Wat ik wel zie is als er iemand mij een persoonlijk bericht heeft gestuurd wat er dan in de mail staat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mik01
Leidende verkenner

@patrick2 

Wat ik zie, als je op dit teken met de bel/klok klikt dat je de laatste zaken daar in terugvind. Dit staat in "Jouw community" rechts bovenaan.

Knipsel.JPG

Is volgens mij dan ook de oplossing.

patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  je daar kijk ik altijd naar he. Mijn persoonlijk email box heb ik niet altijd open staan want ik krijg wel melding als ik bericht heb van de Tribe. Dus als ik dan enkel de Tribe open doe ja dan kijk ik naar die bel. Daar staat dan een aantal bij en dat is het aantal berichten wat je hebt gekregen op een onderwerp wat je zelf ook volgt. Dus als je geen onderwerpen volgt om eender welke reden dan zie je daar ook geen meldingen van komen. 

Bijvoorbeeld ik post iets van poort open zettingen en jij zegt ik ken dat niet of het interesseert mij niet zul jij daar ook geen meldingen van krijgen als er iemand reageert.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen