annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My thank you Cadeau

Topic gestart op: 25-12-19 07h56

Antwoorden: 12 antwoorden

K_S
Veteraan verkenner

My thank you Cadeau

OPGELOST

Welke cadeau kies je het beste?

Heeft het zin om ectra gb te nemen? De mijne raakt zo i zo al niet op die standaard in het abbonement zit?

 

Alvast dank u voor de reacties

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Movieman
Aspirant genezer

@K_S wat ik heb begrepen is dat de cadeautjes bij iedereen verschillend zijn. Extra data zal ik ook nooit nemen omdat deze bij mij ook niet opraken. Zelf heb ik koekjes genomen van Jules Destrooper zijn al op ondertussen. Neem gewoon iets wat jezelf zou kunnen gebruiken je kan tss. meerdere cadeautjes kiezen meestal.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, kies gewoon uit waar je het meeste aan hebt. En indien er echt niks tussenzit, kies dan iets waar je een vriend of familielid mee happy kunt maken. Gigabitjes waar je niks aan hebt zijn sowieso verloren ....

Zo heb ik mijn dochter al eens blij gemaakt met een bon van DI. Er was geen enkel van de cadootjes dat voor mijzelf interessant was.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Helen1
Ervaren genezer

@K_S 

Idd ik wist ook niet wat kiezen maar ik heb bij my thank you een hele lijst staan van spullen en blijkt dat hoe langer je wacht, hoe groter je cadeau wordt.

Het enigste waar je wel een limiet mee hebt is je verjaardagscadeau.

Mvg

0 pluimen
Frauke83
Veteraan verkenner

Ondertussen kan je de extra data ook wegschenken aan iemand!

Movieman
Aspirant genezer

@K_S wat ik heb begrepen is dat de cadeautjes bij iedereen verschillend zijn. Extra data zal ik ook nooit nemen omdat deze bij mij ook niet opraken. Zelf heb ik koekjes genomen van Jules Destrooper zijn al op ondertussen. Neem gewoon iets wat jezelf zou kunnen gebruiken je kan tss. meerdere cadeautjes kiezen meestal.

K_S
Veteraan verkenner

Meestal zijn het boeken bij mij vandaar dat ik meestal data kies maar vind de cadeaus soms wat stom eerlijk gezegd da koekjes heeft mijn vriend ook gemakkelijk als keuze maar ik helaas niet

Leden met de meeste pluimen