annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte wifi Orange

Topic gestart op: 12-08-19 22h32

Antwoorden: 27 antwoorden

heik
Rekruut scout

Slechte wifi Orange

Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix. 

De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk. 

Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.

Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.

Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is. 

Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.

Iemand die me wel goeie raad kan geven?

 

Labels (2)
0 pluimen
27 ANTWOORDEN 27
Jules257
Ervaren verkenner

waarschijnlijk terug naar Telenet gaan ,?

grts

0 pluimen
Mina_1
Veteraan verkenner

Wij thuis hebben soms ook problemen met de wifi. 
bv in mijn kamer boven gaat het internet super traag als ik Netflix wil kijken. Beneden is het wel beter. Maar ik denk dat bij ons het probleem is, is dat het orange 'bakje' (zo zal ik het maar noemen) in een kotje hangt en ik denk daardoor slechtere verbinding heeft naar boven toe.. ik heb dit opgelost door een powerline adapter te gebruiken. Sindsdien werkt mijn powerline wifi netwerk heel goed. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mina_1 

Fijn om te lezen dat je zelf een oplossing gevonden hebt die een goed resultaat heeft opgeleverd Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mina_1
Veteraan verkenner

Haha danku 😊

heb wat hulp gekregen met het idee van de oplossing. Maar ik heb het zelf juist kunnen installeren haha 😉

Leden met de meeste pluimen