annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Triber

Topic gestart op: 19-12-19 08h40

Antwoorden: 77 antwoorden

dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
45 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Movieman
Aspirant genezer

@dolmuisje alvast een goed begin je hebt de weg naar Tribe gevonden met je eerste post. Welkom 🤗.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@dolmuisje  welkom op de Tribe. Zoek rustig een beetje uit hoe de weg gaat hier en bij vragen ,just **bleep** ! Daar zijn we voor elkaar te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

Ook van mij harte welkom dolmuisje. 😎

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Surfer
Ervaren genezer

K_S
Veteraan verkenner

Bij mij net hetzefde succes met het uitzoeken 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sveke
Leidende verkenner

dolmuisje
Veteraan verkenner

dolmuisje
Veteraan verkenner

Dank u, voor de welkom , ik ga zekers mijn weg vinden, bij vragen piep ik wel even😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

dolmuisje
Veteraan verkenner

Dank u KJ 😉 leuk om er bij te horen, ben alles aan het uitzoeken, en tot nu toe lukt mij dit, super dat ik er nu bij hoor, nochtans dat ik al een tijdje bij Orange ben, heb ik dit nu pas ontdekt 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

K_S
Veteraan verkenner

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@dolmuisje : Geen probleem 🙂 als je vragen hebt stel ze gerust hier 🙂

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Anonymous Hoe verdien je tribe  genezer?, wou dit opzoeken maar nog niks gevonden ,ik zie in Orange verschillende badge staan die je kan verdienen , hoe doet men dit , groetjes 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Movieman
Aspirant genezer

@dolmuisje hier een copy @Cdt24801 

  1. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terugvinden in uw klantenzone op PC of in de app op uw foon.
  2. De badges die je hier op Tribe kunt verdienen is de tweede soort. Die kun je enkel terugvinden in uw profiel hier op Tribe. en daar bestaat geen lijst van. Wel een tip: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier reeds lang meedraait en bekijk zijn badges. Die hebben allemaal een naam. Wanneer je dan op zo een badge klikt komt er een tekst tevoorschijn die zegt wat die persoon gedaan heeft om die badge te verdienen. Op die manier kun je het dan wel te weten komen.

Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Movieman
Aspirant genezer

@dolmuisje vooral actief blijven in Tribe dan komt dit vanzelf. Vragen stellen,oplossingen aanbieden op vragen die worden gesteld, pluimen geven enz.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@dolmuisje 

Om uw vraag dus samengevat kort te beantwoorden: de vier Tribe badges die je in Thank You Orange kan verdienen worden verdiend door hier op Tribe die rang te behalen.

Tribe Scout en Tribe Verkenner heb je al vermits je deze rangen reeds behaald hebt. Tribe Genezer en Tribe Sjamaan zul je krijgen wanneer je deze rangen behaald hebt. Hoe je dat doet heeft @Movieman heel duidelijk uitgelegd 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@dolmuisje : zoals men hier boven zegt , je moet actief zijn als triber , door andere mensen te helpen met hun probleem enz.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Anonymous  okido zal ik zekers doen, bedenkt voor al de info 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Gregory  Merciekes zal daar even naar kijken bedankt 😊 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@dolmuisje :Lukt het al een beetje hier?? 

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

LnPrjn
Ervaren verkenner

Anonymous
Niet van toepassing

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@dolmuisje : Heb indruk dat je al goed overweg kunt met het forum hier 🙂 doe zo verder.

Ondertussen heb ik men avatar eens aangepast , meer Orange look :p.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@dolmuisje : als je het gewoon bent is het zeer makkelijk in gebruik he :).

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

K_S
Veteraan verkenner

Spoiler
Ja idd het is even uitzoeken maar eens je het doorhebt gaat het vlot... veel succes  nog en fijne feestdagen 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Mik01
Leidende verkenner

Ja, maar om problemen op te lossen zal het volgens mij niet zo makkelijk zijn. Blijkbaar zijn er weinig problemen hier. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

K_S
Veteraan verkenner

Het enigste wat je dan kan doen i aanduiden probleem opgelost meer kan je denk ik niet doen om toch die status te krijgen 😉 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

K_S
Veteraan verkenner

Door de oplossig te accepteren  help je een andere triber heb ik net door... dus al jij op een  tribe bericht reageerd van iemand die  een vraag  stelt, en deze triber reageert met oplossing geaccepteerd  dan krijg jij dus die melding heb ik net door 😉 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Movieman
Aspirant genezer

@Mik01 je moet niet om problemen roepen want daar is steeds een andere Triber slachtoffer van en dat willen we toch niet hé 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Movieman  Correct problemen zijn om op te lossen, hoe minder men ze heeft hoe beter, ik heb er bijna geen, en wil dit zo houden, leuk om hier gewoon bij te zijn, en men kan ook gewoon een praatje maken zonder problemen toch 👌😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Anonymous  Wat ik wel jammer vind, dat men specifiek een toestel van orange nodig hebt om die badge te verdienen, zou eerder zeggen en voorstellen als men daar een toestel koopt, zodat meerdere mensen die badge kunnen verdienen, meesten badge ga ik zelf niet halen zoals opladen heb abonnement, ook jammer dat men specifiek een dinsdag het filmticket moet benuttigen, kan dit echt niet van maandag tot vrijdag, zo kan iedereen ervan genieten, ikzelf Jan nooit dinsdag door mijn werk, jammer toch 😋

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Movieman
Aspirant genezer

@dolmuisje de badge van de Orange gsm heeft heel waarschijnlijk te maken met het feit dat zij hun eigen producten zo willen promoten zoals de filmtickets te maken hebben om de kalme dagen in hun bioscopen op te krikken. Het zou uiteraard beter zijn mocht jezelf een keuze mogen maken wanneer je deze tickets kan gebruiken. Zoals je zou mogen kiezen welk toestel je koopt met je abonnement voor de badge Orange gsm.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Mik01
Leidende verkenner

Ik roep niet om problemen. Zit ook op een site als medewerker waar ze gratis computerproblemen helpen oplossen. Zie daar dagelijks grote of kleine problemen opduiken die mensen aanbrengen. Kan me niet voorstellen dat we hier met een groot aantal leden zitten en dat iedereen alles al weet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @Mik01  het punten systeem was ook bij Proximus. Nu tegenwoordig is dat kortingen op dagjes uit of bepaalde aankopen die je kan doen , en dan nog niet eens bij Proximus zelf. Heb in het verleden deze punten ooit gehad toen ik nog Proximus was maar je kon wel kiezen uit interessante dingen. Denk hierbij aan belminuten extra of extra data , je kon ook een gsm kopen bij zoveel punten. Op zich een goed systeem en dat zou eventueel ook kunnen passen bij Orange. Maar goed we hebben en krijgen iets laat dat voorop staan want @Cdt24801  en ik zelf krijgen niks bij Telenet , behalve de factuur 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@dolmuisje  heb even geduld. Je krijgt deze badge vanzelf erbij maar dat heeft tijd nodig. Hoe langer je die cloud gebruikt des te eerder je die badge ziet komen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Mik01
Leidende verkenner

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Mik01  schreef:

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.


Enkel mods en de CM zouden dat kunnen doen, maar ik denk niet dat zij dat gaan doen. Taal- of schrijffouten, daar wordt in principe niet op gereageerd in een zichzelf respecterend forum, dat is "not done". Uit respect voor mensen die weinig naar school geweest zijn en toch willen meedoen, maar ook voor mensen die eigenlijk een andere moedertaal hebben en toch moeite doen, zonder de mensen te vergeten die een beperking hebben en ook graag meedoen.

Wanneer het over de inhoud gaat, dan is er een functie om de aandacht van de mods te trekken die dan, wanneer zij het opportuun achten, de post kunnen aanpassen of verwijderen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Ice_queen
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat dit de enigste oplossing is... het lijkt wel chinees voor me over hoe je nu een volgende badge kan verdienen in de app enerzijds en hier anderzijds. We zien wel. Wat komt komt, wat niet komt... komt niet. 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

MrMikeyHD
Aspirant scout

77 ANTWOORDEN 77
dolmuisje
Veteraan verkenner

@Anonymous  okido zal ik zekers doen, bedenkt voor al de info 😉

dolmuisje
Veteraan verkenner

Zal ik zekers doen, merciekes 😉

K_S
Veteraan verkenner

Bij mij net van hetelfde 🙂 succes

Josette
Wijze
Wijze

Ook van mij harte welkom dolmuisje. 😎

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Movieman
Aspirant genezer

@dolmuisje alvast een goed begin je hebt de weg naar Tribe gevonden met je eerste post. Welkom 🤗.

Leden met de meeste pluimen