Jouw community
Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community: gebruiksregels, tips en tricks, suggesties, badges, ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende verkenner

Re: Nieuwe Triber

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Mik01  schreef:

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Enkel mods en de CM zouden dat kunnen doen, maar ik denk niet dat zij dat gaan doen. Taal- of schrijffouten, daar wordt in principe niet op gereageerd in een zichzelf respecterend forum, dat is "not done". Uit respect voor mensen die weinig naar school geweest zijn en toch willen meedoen, maar ook voor mensen die eigenlijk een andere moedertaal hebben en toch moeite doen, zonder de mensen te vergeten die een beperking hebben en ook graag meedoen.

Wanneer het over de inhoud gaat, dan is er een functie om de aandacht van de mods te trekken die dan, wanneer zij het opportuun achten, de post kunnen aanpassen of verwijderen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat dit de enigste oplossing is... het lijkt wel chinees voor me over hoe je nu een volgende badge kan verdienen in de app enerzijds en hier anderzijds. We zien wel. Wat komt komt, wat niet komt... komt niet. 😉

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Veel suc6

Highlighted
Aspirant scout

Komt goed ben zelf ook nieuw hier haha

Highlighted
Veteraan verkenner

Welkom en succes 

Highlighted
Aspirant scout

Ben ook nog aan het zoekn 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik snap er niks van. Ik weet wel dat zij mij snappen want ik kreeg al de badge van Babbelaar 👍

Leden met de meeste pluimen