annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant bij Orange

Topic gestart op: 25-04-19 14h15

Antwoorden: 6 antwoorden

Haaid
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant bij Orange

OPGELOST

Gisteren na even twijfelen de overstap gewaagd; nog niet echt geswitched maar nu al heel erg tevreden van de telefonische ondersteuning. Abonnementen van zowel telenet als base overzetten op een nieuwe love account bleek, dankzij de vlotte medewerkster, een fluitje van een cent. 

Vandaag reeds kreeg ik bericht dat de simkaarten onderweg zijn, volgende week komt een installateur langs en tot nu toe ben ik dus heel erg tevreden van de communicatie. Laat ons hopen dat het zo blijft 😉

(alleen sneu dat bij een "thank you" berichtje ook een thema moet waar ik niets voor kan verzinnen; badges dan maar.)

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Haaid 

Wat dat thema betreft: dat komt eigenlijk doordat je uw post in het verkeerde sub-forum hebt geplaatst. De beschikbare thema's zijn gelinkt aan het sub-forum. En het sub-forum "Thank You" gaat eigenlijk over het "Thank You" programma van Orange.

Eigenlijk kun je als nieuwkomer het best beginnen in het sub-forum "De Orange Community" en je daar even voorstellen of zoals in uw geval uw dank uitspreken voor een vlotte aanwerving als nieuw klant enz ...

Dit gezegd zijnde, er is geen been gebroken, je hebt enkel een "vreemd" thema aan uw been in uw eerste post .Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Haaid 

Wat dat thema betreft: dat komt eigenlijk doordat je uw post in het verkeerde sub-forum hebt geplaatst. De beschikbare thema's zijn gelinkt aan het sub-forum. En het sub-forum "Thank You" gaat eigenlijk over het "Thank You" programma van Orange.

Eigenlijk kun je als nieuwkomer het best beginnen in het sub-forum "De Orange Community" en je daar even voorstellen of zoals in uw geval uw dank uitspreken voor een vlotte aanwerving als nieuw klant enz ...

Dit gezegd zijnde, er is geen been gebroken, je hebt enkel een "vreemd" thema aan uw been in uw eerste post .Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KellyDeBelder95
Gewaardeerd verkenner

Zeer informatief !! 

Dank je...

Haaid
Gewaardeerd verkenner

Aha, als een moderator dat in een andere topic wil zwieren, be my guest. 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Haaid  schreef:

Aha, als een moderator dat in een andere topic wil zwieren, be my guest. 

 


Weet je, of ze dat gaan doen .... Het is niet echt een ramp hé, mijn voornaamste bedoeling was u uitleggen hoe het komt dat je zo een "bizarre", beperkte keuze aan thema's had.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen