annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog maar eens: de Orange badges en de Tribe badges

Topic gestart op: 28-11-19 23h32

Antwoorden: 11 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Nog maar eens: de Orange badges en de Tribe badges

Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken  niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges.

  1. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terugvinden in uw klantenzone op PC of in de app op uw foon.
  2. De badges die je hier op Tribe kunt verdienen is de tweede soort. Die kun je enkel terugvinden in uw profiel hier op Tribe. en daar bestaat geen lijst van. Wel een tip: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier reeds lang meedraait en bekijk zijn badges. Die hebben allemaal een naam. Wanneer je dan op zo een badge klikt komt er een tekst tevoorschijn die zegt wat die persoon gedaan heeft om die badge te verdienen. Op die manier kun je het dan wel te weten komen.

Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.

Zo, hoop dat dit voor iedereen nu duidelijk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
kellydebelder
Veteraan verkenner

Heb het gedeeld naar mijn emailadres, dan kan ik alles rustig op mijn gemak een doorgaan / doorlezen. 

Want het is nu al laat, toch voor mij, om met een computer, gsm,... maakt niet uit wat nog bezig te zijn  

Maar ga al je informatie morgevroeg zeker doornemen.... 🙂

Cdt24801
Wijze
Wijze


@kellydebelder  schreef:

Heb het gedeeld naar mijn emailadres, dan kan ik alles rustig op mijn gemak een doorgaan / doorlezen. 

Want het is nu al laat, toch voor mij, om met een computer, gsm,... maakt niet uit wat nog bezig te zijn  

Maar ga al je informatie morgevroeg zeker doornemen.... 🙂


Dat is een heel goed idee Smiley Vrolijk

Doe maar rustig aan, lees alles op uw gemakske door en dan zijt ge vertrokken. Veel plezier hier op Tribe !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Godts
Veteraan verkenner

Maar je moet hier toch ook badges halen voor u Orange geschenken of ben ik daar fout in?

kellydebelder
Veteraan verkenner

Neen, daar ben je volkomrn juist ïn.

Via hier moet je ook enkele van je MyOrange App Badges halen via deze Weg l ñnñnģ                                                                                                  

Leden met de meeste pluimen