annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog maar eens: de Orange badges en de Tribe badges

Topic gestart op: 28-11-19 23h32

Antwoorden: 11 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Nog maar eens: de Orange badges en de Tribe badges

Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken  niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges.

  1. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terugvinden in uw klantenzone op PC of in de app op uw foon.
  2. De badges die je hier op Tribe kunt verdienen is de tweede soort. Die kun je enkel terugvinden in uw profiel hier op Tribe. en daar bestaat geen lijst van. Wel een tip: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier reeds lang meedraait en bekijk zijn badges. Die hebben allemaal een naam. Wanneer je dan op zo een badge klikt komt er een tekst tevoorschijn die zegt wat die persoon gedaan heeft om die badge te verdienen. Op die manier kun je het dan wel te weten komen.

Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.

Zo, hoop dat dit voor iedereen nu duidelijk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Tetselke
Ervaren scout

Hallo, weet jij dan toevallig hoe ik mijn badges geactiveerd krijg? Bvb. in verschillende landen Orange gebruiken, deed ik al lang, maar heb hier nog geen badge voor in mijn orange-app. Zelfde met mobiele gegevens.

Dank je voor je antwoord

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tetselke  schreef:

Hallo, weet jij dan toevallig hoe ik mijn badges geactiveerd krijg? Bvb. in verschillende landen Orange gebruiken, deed ik al lang, maar heb hier nog geen badge voor in mijn orange-app. Zelfde met mobiele gegevens.

Dank je voor je antwoord


Dat komt normaal vanzelf. Heb jij in uw foon de gps uitgezet? Dan weet uw toestel niet dat ge in het buitenland zijt ... Tenzij ze bij Orange checken wanneer en welke roaming je gebruikt ...

In ieder geval, je kunt het eens aankaarten bij het webcare team door middle vaneen berichtje via messenger of twitter.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

Maar je moet hier toch ook badges halen voor u Orange geschenken of ben ik daar fout in?


De badges die je hier op Tribe behaalt, daar verdien je geen geschenken mee, die staan enkel in je profiel als een soort eerbewijs dat je een goede Triber bent.

De enige link die Tribe heeft met de badges die iets van cadeau opleveren, is de rang die je behaalt. Er zijn vier hoofdrangen (scout, verkenner, genezer en sjamaan) en daar horen vier badges bij, die je echter niet in Tribe zelf zult terugvinden. Wel in uw klantenzone of app op de foon. En daar tellen ze mee voor de cadeaus.

Het is juist om die verwarring weg te werken dat ik een voorstel heb gelanceerd bij Orange om een van beide soorten badges van naam te veranderen. Het zijn twee verschillende dingen die men dezelfde naam gegeven heeft: badge.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kellydebelder
Veteraan verkenner

Ik heb mijn info gevonden. 

Enorm bedankt. 

Ik ga enkele notes en links van je delen om ook anderen te helpen. 

 

Mvg

Cdt24801
Wijze
Wijze


@kellydebelder  schreef:

Ik heb mijn info gevonden. 

Enorm bedankt. 

Ik ga enkele notes en links van je delen om ook anderen te helpen. 

 

Mvg


Prima, dat is de bedoeling van dit forum Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen