annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online herladen geeft fout

Topic gestart op: 14-10-19 10h46

Antwoorden: 4 antwoorden

tomvanthuyne
Gewaardeerd verkenner

Online herladen geeft fout

OPGELOST

Hallo,
Gisteren en vandaag een prepaid nummer proberen herladen via https://www.orange.be/nl/online-herladen
Geeft error: Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan met het betalingsinterface. Gelieve later opnieuw te proberen.
Wat zou het probleem kunnen zijn?

Beste groet, Tom Vanthuyne

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Juul
Aspirant scout

@tomvanthuyne Gisteren en vandaag zelfde probleem bij herladen Tempokaart. Ik wou 20 EUR opladen, maar dat ging niet.

Geprobeerd met webbrowsers Chrome en Firefox, met debetkaart of met creditkaart: niets heeft geholpen, telkens dezelfde foutmelding! 

Uit nieuwsgierigheid heb ik dan maar 15 EUR aangevinkt... en zie, het lukte en een tiental seconden later kreeg ik de bevestiging-sms. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Juul
Aspirant scout

@tomvanthuyne Gisteren en vandaag zelfde probleem bij herladen Tempokaart. Ik wou 20 EUR opladen, maar dat ging niet.

Geprobeerd met webbrowsers Chrome en Firefox, met debetkaart of met creditkaart: niets heeft geholpen, telkens dezelfde foutmelding! 

Uit nieuwsgierigheid heb ik dan maar 15 EUR aangevinkt... en zie, het lukte en een tiental seconden later kreeg ik de bevestiging-sms. 

tomvanthuyne
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad, Juul. Ook met een ander bedrag succesvol geprobeerd.
We hebben een bugje ontdekt 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@tomvanthuyne  schreef:

Inderdaad, Juul. Ook met een ander bedrag succesvol geprobeerd.
We hebben een bugje ontdekt 😉


Blijkbaar wel, klopt. Goed dat het nu hier staat, kan het nuttig zijn voor lotgenoten. Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tomvanthuyne 

Geen idee, dat kan vanalles zijn. Je zou hiervoor de klantendienst kunnen contacteren, maar ik betwijfel of je daar meer antwoord gaat op krijgen, tenzij men je doorschakelt naar de technische dient.

In ieder geval zou ik gewoon doen wat er staat, het later nog eens proberen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen