annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplossingen accepteren

Topic gestart op: 09-01-20 12h24

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Oplossingen accepteren

Over dit onderwerp is al eens eerder een post gemaakt maar wil het toch nog eens naar voren halen. 

Als er bepaalde onderwerpen opgelost worden dan valt het mij op dat er niet altijd een oplossing aan gegeven wordt of dat de eigen post als oplossing gemarkeerd wordt. Op de Tribe is het vooral belangrijk dat er oplossingen bij komen te staan zodat iedereen weet wat de juiste correcte oplossing is. Soms kunnen die oplossingen bestaan uit meerdere posts van meerdere personen maar dan weten we wel dat er ook een oplossing is. Het is dus dan ook de bedoeling dat men echt een oplossing aanduid als het probleem ook effectief is opgelost. Soms zie ik ook dat eigen posts als oplossing aangeduid wordt maar dan weten we niet of 1 van de andere Tribers ook daadwerkelijk een oplossing gepost heeft.

Je kan meerdere posten aanduiden als oplossing als het ook daadwerkelijk geholpen heeft. Daarbij kan je ook je eigen post aanduiden als oplossing maar dat is niet altijd de oplossing.

Vooral voor de nieuwe Tribers en de mensen die hier zoeken naar een bepaald probleem geeft dat een duidelijk overzicht. Op die manier is een persoon sneller geholpen met het zoeken naar een oplossing voor een bepaald probleem. 

Dus daarom als advies : markeer die post die het beste bij de juiste oplossing komt of markeer meteen de juiste oplossing. Dit om het voor iedereen duidelijk te houden zodat ook iedereen weet welke de juiste oplossing is of was. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Psykoen
Aspirant scout

Ben nieuw hier, dus hallo :). maar wil toch mijn steentje bijdragen. Dus om oplossingen te vinden voor mijn problemen, als ook te helpen waar ik kan.

Maar om een oplossing te vinden en niet nog een post te maken voor het zelfde probleem als het al eens opgelost is. Is het wel noodzakelijk dat mensen de oplossing posten of merken. 

Anders blijven we in circles draaien en zorgt voor bijkomende frustratie.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Psykoen 

Welkom op Tribe, en al meteen een rake opmerking !!

Goede start 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dit werd trouwens recent nog aangehaald door moderator NelsonM in deze post.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen