annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV

Topic gestart op: 28-04-20 17h14

Antwoorden: 13 antwoorden

CP
Aspirant verkenner

Orange TV

De verbinding tussen Wi-Fi en tv valt soms weg en is moeilijk terug te herstellen. Hierdoor vallen opnames weg wat enorm frustrerend is. Dit is niet de eerste keer. Ik werk al met een Wi-Fi extender die vlak naast de tv zit. Ook dit helpt niet. Oplossingen hiervoor?

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  nee ik zie de vraag niet direct staan . Kan je de post eens zeggen of een verwijzing maken naar de post? Je kan de link misschien kopieren en plakken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kellydebelder
Veteraan verkenner

@patrick2 

 

Wel, ik heb daarnet een printscreen-shot toegevoegd toen ik je vraag aan get beantwoorden was...

In bijlage zie je welke andere triber je hulo best wel kan gebruiken.

 

Mvg,

Kelly

 

( ik heb de foto can het gesprek nogmaals in bijlage toegevoegd hé) 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  yep ik zie het staan heb je correct gedaan de printscreen. Op de betreffende post had ik al geantwoord om het opgelost te krijgen maar we wachten nog op een antwoord. 

Maar toch bedankt @kellydebelder  voor de heldere opmerking.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CP  het ligt ook aan je opstelling waar je modem staat ten opzichte van je decoder. Dat je daar een Wifi-Extender tussen zet verergert het ook nog eens omdat er eigenlijk al een slecht signaal is. Moest je perse met de wifi willen werken kan je beter een powerline plaatsen of een AP. Het beste is nog altijd met een rechtstreekse kabel te werken omdat je dan de stabielste verbinding hebt. Daarbij komt nog eens kijken wat er allemaal tussen zit en of staat wat je wifi signaal kan verstoren. 

Maar je kan dus kiezen een AP ( Acces Point ) of een powerline. 

Een powerline gaat in je stopcontact vlakbij de tv ( GEEN stekker verdeler ) en de andere powerline bij de modem in een stopcontact. Dan heb je een soort van vaste kabel verbinding maar dan via je je electriciteitsnet. 

Een AP kan je dan weer zetten bij je decoder en kan je op die manier ook meerdere draadloos toestellen mee laten verbinden. 

Mijn voorkeur is bekabeld , als dat niet gaat dan de powerline. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kellydebelder
Veteraan verkenner

Dank je voor de informatie!

Kan ikbzeker iets mee doen .

 

Mvg,

Kelly

Leden met de meeste pluimen