annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud verdwijnt.

Topic gestart op: 27-04-20 16h48

Antwoorden: 23 antwoorden

Petjek
Ervaren verkenner

Orange cloud verdwijnt.

OPGELOST

Deze morgen via messenger contact gehad met orange ivm het verdwijnen van de cloud. Ik stuur hier het antwoord voor diegene die nog niet op de hoogte zijn. Groetjes.

“De Orange Cloud verdwijnt helaas voor al onze abonnees. Van zodra je hier de definitieve bevestiging van krijgt blijven al je bestanden nog wel 3 maanden toegankelijk om ze downloaden en te verplaatsen.

We kunnen spijtig genoeg enkel maar aanraden om ze dan te verplaatsen naar een andere cloud dienst.

Als je verder nog vragen hebt weet je me te vinden,

- Arie”

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Petjek  ja de cloud verdwijnt bij aanpassing van je abonnement maar als je je 'oude tarief plan behoud behoud je ook de cloud.. 

Misschien zal de cloud voor iedereen weg gaan maar zolang je het oude tarief plan behoud waar de cloud nog bij in zit zal je de cloud kunnen gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 ANTWOORDEN 23
Maartenj09
Gewaardeerd verkenner

@Totem Ik kan volledig volgen, maar is er ergens de mogelijkheid om Cloud te behouden ondanks je zou veranderen van abonnement?

 

Alvast bedankt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenj09  er is geen mogelijkheid de Cloud te behouden als je over gaat naar een nieuwe formule. Er zijn altijd andere mogelijkheden als je een Cloud belangrijk vind. Denk aan de Dropbox , Goolge Cloud en Google foto's . Als je Apple hebt kan je hun Cloud gebruiken. Ik heb verschillende Cloud toepassingen onder andere: 

* google foto's 

* i-cloud en een eigen server met cloud opslag. 

Mis ik de Orange Cloud , nee hoor je raakt dat gewent. Zorg wel dat je alles uit de Orange Cloud haalt en overzet voor je account verloopt want anders ben je je foto's en dergelijke kwijt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenj09
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt @patrick2 !

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Bedankt voor de officiële bevestiging.

Hiermee komt een einde aan het giswerk en wordt de originele mededeling de CM uit bevestigd:

Wie zijn dierenabo blijft behouden blijft ook zijn Orange Cloud behouden. Van Coyote werd niet gesproken, maar ik heb mijn exemplaar even gecheckt en ook dat is momenteel mooi verlengd tot eind mei. Dus ook behouden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Josette 

Ik heb die mail dus ook nog niet gehad.

Bovendien was de boodschap inderdaad dat bestaande klanten die hun abo behouden voorlopig ook nog Cloud (en Coyote) behouden. Hoelang nog, dat stond nog niet vast, maar het afschaffen zou toch niet voor meteen zijn.

Ben ook eens benieuwd naar een officieel antwoord van Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen