annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tribe

Topic gestart op: 19-03-20 16h03

Antwoorden: 42 antwoorden

Jerry1986
Aspirant verkenner

Orange tribe

Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen 

Labels (1)
42 ANTWOORDEN 42
patrick2
Wijze
Wijze

@Ks1989 daar heeft @Cdt24801 geheel gelijk in. Het is wel zo maar je kan wel rustig erop vertrouwen dat we allebei hetzelfde antwoord geven alleen enkel anders geschreven. En eigenlijk vindt ik het niet zo vervelend hoor want @Cdt24801  is ook wel eens eerder dan ik dan ben ik net wat trager of geef net een iets langer antwoord maar ja iedereen mag van mij als eerste zijn hoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, zoals Patrick al aangeeft, het is geen competitie. Wij zijn nu eenmaal allebei graag hier om binnen de grenzen van onze kennis en ervaring anderen voort te helpen.

Wat niet betekent dat wij ons niet eens kunnen vergissen, want ook dat gebeurt soms ... Maar gelukkig niet dikwijls 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Ks1989  je gaat ook nog wel tegen komen dat @Cdt24801  mij bij mijn voornaam gaat noemen. Heb namelijk geen scherm naam dus het is hoe ik heet. En @Cdt24801  kennen elkaar ook persoonlijk want hebben elkaar ontmoet bij de meet&greet van Orange dus vandaar. Dus moet je niet raar van opkijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gunther70
Ervaren verkenner

@Jerry1986   Ik Ben ook nieuw.  Ben nu alles een beetje aan het lezen. Zo kom ik al veel te weten. 

Aletoeta
Veteraan verkenner

Welkom aan de nieuwelingen 👏👏👏

Leden met de meeste pluimen