annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app werkt niet

Topic gestart op: 03-04-20 06h10

Antwoorden: 6 antwoorden

Mahoney
Gewaardeerd verkenner

Orange tv app werkt niet

OPGELOST

Goeiemorgen na wat zoekwerk zie ik dat er veel mensen deze problemen ook ondervonden hebben; 1.foutmelding dat decoder niet word teruggevonden op netwerk terwijl app gekoppeld is, 2.foutmelding = de verbinding met decoder is mislukt, als ik virtueel afstandsbediening wil gebruiken. 3.foutmelding= live tv kijken geen zenders zichtbaar. 4. Foutmelding= opnames gaan ook niet... Dus eigenlijk werkt alleen tv gids en live tv zonder te kunnen zappen 😬😬 Iemand een oplossing?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Heb ook dat problem en denk dat het een storing op het network zal zijn.  

De tv app gaat van de smartphone naar de orange server(s) via wifi of 4G, en komt dan via je modem/router terug naar de decoder.  Daar is er een problem denk ik

IK zal gewoon even afwachten

 

Zie ook even hier https://community.orange.be/t5/Tv/Orange-TV-app-er-werd-geen-decoder-gevonden-op-het-netwerk/m-p/381...

 

Mahoney
Gewaardeerd verkenner

@Gregory Bedankt voor de reactie. Ik las hier topics van 2018 over dezelfde problemen. Ik ben mijn afstandsbediening kwijt dus dacht het probleem zo op te lossen. Maar helaas blijkt dit nog een groter probleem te zijn dan gewoon een nieuw afstandsbediening aan te vragen? Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen btw?

Mvg

Gregory
Wijze
Wijze

Hier werkt het terug @Mahoney .  Ik veronderstel bij u ook ?

Leden met de meeste pluimen