annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap telenet naar orange

Topic gestart op: 13-02-20 11h09

Antwoorden: 13 antwoorden

Takis
Gewaardeerd verkenner

Overstap telenet naar orange

OPGELOST

Hallo allen;

al een tijdje denk ik er aan om de overstap naar orange love duo/trio te doen.                                                 Ik heb een alarmcentrale en camera’s . Mijn installateur zegt dat ‘Port forwarding‘ nodig is om van op afstand te communiceren met de installatie , app te bedienen en camera’s te zien. Bij navraag bij een orange stand in de media markt zegt men...geen port forwarding , hier op dit forum lijkt of het toch lukt met ‘port forwarding’. Mijn installateur denkt dat het met de ’Compal’ modem misschien lukt ,maar geen zekerheid!

kan iemand bevestigen/ontkennen..en voor welke modems ?                                                                             Thanks Takis

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Superbonbon
Ervaren genezer

@Takis Je probleem is inderdaad opgelost 🙂 alles wat je hoeft te doen om deze thread te beëindigen door een antwoord als een oplossing te accepteren en dit betekent het einde van dit bericht 😉.

Groetjes,

Superbonbon

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
dssofie
Ervaren verkenner

@Takis Je moet hiervoor inloggen op je router, bij mij is het adres dat je in de browser moet intypen http://192.168.0.1 en dan inloggen (normaal heb je de gegevens van de operator ontvangen).

Groetjes, Sofie

Takis
Gewaardeerd verkenner

Ok,bedankt voor de tips Sofie.Ik ga er mij eens aanzetten .

Cdt24801
Wijze
Wijze

@dssofie 

Heel juist, dat is de goede manier 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Takis
Gewaardeerd verkenner

Bedankt sjamaan voor  de info.

Takis

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Takis  schreef:

Bedankt sjamaan voor  de info.

Takis


Da's heel graag gedaan hé. Daarvoor zijn we tenslotte hier 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen