annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Peterschapactie

Topic gestart op: 27-11-19 19h53

Antwoorden: 4 antwoorden

Crottiers
Aspirant verkenner

Peterschapactie

Waarom doet orange niet zoals bij scarlet , als je iemand aanbrengt krijg je 1 maand gratis abonement. Ik heb zelf onlangs 2 vrienden aangebracht.

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waarom doet orange niet zoals bij scarlet , als je iemand aanbrengt krijg je 1 maand gratis abonement. Ik heb zelf onlangs 2 vrienden aangebracht.

Ugh @Crottiers,

Dank je voor je feedback, vroeger bestond zo'n peterschapsactie voor onze prepaid stamleden. Het gaat nu nietmeer door en is ook niet in de plannenop korte termijn.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Godts
Veteraan verkenner

Zou idd wel leuke actie zijn 👌

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Crottiers  schreef:

Waarom doet orange niet zoals bij scarlet , als je iemand aanbrengt krijg je 1 maand gratis abonement. Ik heb zelf onlangs 2 vrienden aangebracht.


Inderdaad een goede tip voor Orange. Maar of ze er iets mee gaan doen ..... ?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Crottiers  zou een leuke en mooie actie zijn van Orange maar denk niet dat het er ooit van gaat komen. Ik weet dat Telenet het vroeger ook ooit gedaan heeft maar weer gestopt is. Denk dat het gewoon te maken heeft met te weinig aandacht hiervoor vanuit de klant hé. Want dit is ook een eerste post die ik er van lees hier. Maar we zullen @Totem  er eens mentionen en zien wat deze er van zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen